عبدالرضا فرجیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آیین تحویل سال جدید همزمان با حضور کاروان های راهیان نور در مزار شهدای گمنام و یادمان های هشت سال دفاع مقدس خوزستان با دعا و مناجات و آیین سنتی عید نوروز برگزار خواهد شد.
برخی از شهروندان و مسافران نوروزی حضور در کنار گلزارهای شهدا را در لحظه تحویل سال و ایام نوروزی را برای خود برنامه ریزی کرده اند.
وی دیدار عیدانه استاندار خوزستان از مرکز توانبخشی جانبازان قطع نخاعی در اهواز، سرکشی از خانواده های شهید مدافع حرم حسنونی زاده، شهید سیدطبیب و بازدید از بیمارستان بوستان اهواز که در آن تعدادی از جانبازان عزیز دوران درمان و استراحت خود را می گذرانند را از برنامه های روز عید نوروز 1397 بیان کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: در آستانه تحویل سال نو و تعطیلات نوروزی، از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران، کاروان خانواده های معظم شهدا عازم مشهد مقدس شده تا لحظه تحویل سال را در حرم مطهر امام رضا(ع) سپری کنند.
فرجیان رسیدگی به امور فرهنگی و درمانی خانواده ها و فرزندان شهدا را از اولویت های مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در سال 1397 بیان کرد.
استان خوزستان 15هزار و 375 شهید را تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرده است.
6065/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.