حجت الاسلام سیدمحمد طباطبایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:بسیاری از مردم متدین و مومن خوزستان به ویژه جوانان و زوج های جوان بر اساس یک سنت حسنه ، آیین های ویژه تحویل سال را در مکان های مقدس سپری می کنند و در این ارتباط همه بقاع متبرکه خوزستان آماده پذیرایی از عموم مردم است تا در فضایی معنوی و جذاب این آیین های اصیل ایرانی برگزار شود.
وی گفت: آیین های سنتی و مذهبی تحویل سال نو به صورت شاخص در حرم مطهر علی ابن مهزیار اهوازی(ع) با برگزاری نماز جماعت مغرب و عشا و سخنرانی حجت الاسلام طائب برگزار می شود.
حجت الاسلام طباطبایی با اشاره به سالروز شهادت امام هادی(ع) در اول فروردین اظهارکرد: آیین های ویژه این مناسبت ، سه شنبه شب با حضور زائران و مردم متدین خوزستان در بقاع متبرکه و حرم امامزادگان در فضایی معنوی برگزار می شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان در ادامه با اشاره به شروع طرح فرهنگی 'آرامش بهاری' درقالب خیمه های معرفت در 92 بقعه و امامزاده شاخص استان در سه سطح 1 ، 2 و3 گفت: این طرح از 28اسفند شروع شده و تا 14 فروردین 1397ادامه می یابد.
بیان احکام و پاسخگویی به مسایل شرعی و اجتماعی ، خانواده ، مشاوره و سبک زندگی ، عفاف و حجاب ، کودک و نوجوان ، خلاقیت های اجتماعی ، قرآنی و استکبار ستیزی ، چند رسانه ای ، روایتگری سیره شهدا از بخش های مختلف طرح فرهنگی آرامش بهاری است که در بقاع و امامزاده ها اجرا می شود.
6065/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.