به گزارش خبرنگار ایرنا سردار مرتضی قربانی روز دوشنبه در یادواره سرلشکر شهید حسن درویشی و 600 شهید شهرستان شوش در سالن یادگار امام این شهر افزود: استکبار که در هشت سال جنگ نتوانست انقلاب اسلامی ایران را شکست دهد اینک با راه اندازی شبکه های جاسوسی و مجازی جوانان کشور را هدف گرفته تا آنان را از مسیر انقلاب منحرف کند.
این رزمنده دوران دفاع مقدس افزود:در دوران جنگ تحمیلی در حالیکه استکبار و حامیان وی دشمن بعثی را حمایت می کردند اما رزمندگان اسلام توانستند بر ارتش بعث و حامیانش پیروز شوند.
سردار قربانی با بیان اینکه همه ما مدیون شهدا و خانواده شهدا هستیم و باید با صلابت راهشان را ادامه دهیم تاکید کرد: مسئولان باید با روحیه انقلابی پای انقلاب بایستند چرا که پست و مقام خود را مدیون خون پاک شهدا هستند.
فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) نیز برگزاری یادواره شهدا را فرصت ارزشمندی برای مرور رشادت ها و ایستادگی رزمندگان و نیز دستاوردهای دوران دفاع مقدس دانست و گفت: اینگونه یادواره ها فضای معنوی خاصی را با یاد و خاطره شهدا ایجاد می کند تا بتوانیم با شهدا ارتباط برقرار کنیم.
سردار پاسدار مرتضی صفاری با بیان اینکه شهدا در پیشگاه خدای متعال جایگاه رفیعی دارند بیان داشت:با تداوم راه شهدا و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باید تلاش کنیم تا از شهدا عقب نمانیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوش نیز بیان داشت: به برکت اقتدار و عزت ناشی از ایثارگری و خون شهدا تهدیدات دشمنان علیه ایران اسلامی کارآیی ندارد.
سرهنگ پاسدار کریم بابایی افزود: راه و آرمانهای شهدا با گذشت حدود 40 سال از عمر انقلاب اسلامی همواره در میان مردم زنده است.
وی گفت:شوش شهر شهدا و سرداران نامداری چون صفر احمدی ، مجید بقایی و شهید حسن درویشی است که تاکنون گمنام مانده اند و باید معرفی شوند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوش اعم فعالیت ستاد یادواره را برگزاری شب شعر ، مسابقات ورزشی و فرهنگی و نصب المان یادبود شهید حسن درویشی در یادمان شهدای فتح المبین عنوان کرد.
سرلشکر پاسدار حسن درویشی در عملیات بدر به شهادت رسید.
مردم شهرستان شوش 600 شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده اند.
7280/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.