فرمانده انتظامی مهریز یزد گفت: در 24 ساعت گذشته با توقیف یک دستگاه خودرو و بازداشت 2نفر متهم، 272 کیلوگرم حشیش در این شهرستان کشف شد.
سرهنگ علیرضا خدایی افزود: در مبارزه با سوداگران مرگ و باندهای وارد کننده مواد افیونی، ماموران از انتقال یک محموله مواد مخدر به یزد مطلع شدند.
وی ادامه داد: تدابیر لازم اتخاذ شد، ماموران یک دستگاه سواری زانتیا سوداگران مرگ را با انجام عملیاتی متوقف و در بازرسی از آن محموله حشیش از آن کشف کردند.
در چهار ماهه سال 96، افزون بر 17 تن انواع مواد مخدر در استان یزد کشف شد.
مرکز شهرستان مهریز با 50 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری شهر یزد واقع شده است.

**
امام جمعه ابرکوه ، گفت: توجه به فرهنگ شهادت، اتحاد ، همدلی و حرکت در مسیر ولایت رمز موفقیت مردم و مسئولان نظام است.
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در آیین گرامیداشت هفته دولت افزود: شهیدان رجایی و باهنر به حق از تربیت شدگان مکتب اسلام ناب محمدی (ص) و مریدان گوش به فرمان ولایت بودند.
وی با اینکه کار دولت سیاسی است، اما سیاسی کاری نیست ، اضافه کرد: امیدواریم کار گزاران نظام با تأسّی به دو یار دیرین امام خمینی (ره) ایمان ، ایثار و تجسّم عینی سیاست همراه با دیانت را نشان دهند.
حسینی ادامه داد: وقتی شاهد رُشد کمّی و کیفی و بازدهی امید بخش کار و تلاش در دولت منتخب خواهیم بود که چرخ قدرتمند حکومت را بر اساس ایمان و اتکا به یاری خدا و حمایت مردم در عرصه های کاری داخلی و بین المللی با حفظ شاخصه های انقلاب اسلامی بچرخاند و این کار سیاسی است .
حسینی با بیان اینکه راهکار دیگر توفیق برای دولت دوازدهم بررسی نقاط ضعف و قوّت چهارسال گذشته است، افزود: وزیران و کارگزاران دولت وضعیت کاری را رصد و بشناسند که با این کار زمینه پیشرفت و اعتلای کشور فراهم و تقویت کنند.
امام جمعه ابرکوه یادآور شد: گفتمان انقلاب در دستگاه های دولتی و اجرایی ، ساده زیستی مدیران خرد و کلان ، انعطاف ناپذیری در برابر بدخواهان و داشتن روحیه استکبار ستیزی است .
وی، افتخار به انقلابی گری ، مردمداری و ارتباط مستمر با مردم ، تلاش برای رضایت مندی برای ارباب رجوع ، تلاش در جهت استقلال کشور در مبانی فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی و قطع ریشه های غرب باوری و غرب زدگی سرلوح کار مسئولان باشد.
مرکز شهرستان 51 هزار نفری ابرکوه در 140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

**
معاون فرمانداری ابرکوه ، گفت : تلاش مسئولان باید برخواسته از روحیه جهادی دولت شهیدان رجایی وباهنر باشد.
غلامرضا حیدری افزود: شهیدان رجایی و باهنر نماد واقعی اتحاد ، انسجام در تحقق اهداف ولایت و نظام بودند و این الگو برگرفته از اسلام ناب محمدی (ص) است.
این مسوول، با بیان اینکه شاخصه خدمت شهیدان رجایی و باهنر عمل کردن به قانون اساسی، التزام عملی به احکام نورانی اسلام و ولایت بود، بیان کرد: این شهیدان نمونه الگوی خدمتگذاری به مردم و اسلام و انقلاب اسلامی بودند.
معاون فرمانداری ابرکوه تصریح کرد: شهیدان رجایی و باهنر، نماد ایثار و خدمت به مردم بودند و به همین مناسبت هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردهای انقلاب و خدمات دولت است .
این مسئول ادامه داد: به مناسبت هفته دولت 9 طرح عمرانی ، کشاورزی ، آبرسانی ، فرهنگی به مناسبت با 80 میلیارد ریال سرمایه گذاری بهره برداری می شود.
این مسوول تاکید کرد: توجه دولت به رشد و توسعه نقاط محروم و اولویت با اجرای طرحهای نیمه تمام است.
مرکز شهرستان 51 هزار نفری ابرکوه در 140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
**
امام جمعه مهریز گفت: مسئولان و مردم باید تکریم خانواده های شهدا را به عنوان یک وظیفه مهم دینی و انقلابی همواره مدنظر خود قرار دهند.
حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در دیدار با خانواده شهدای کارمند مهریز افزود: زنده نگه داشتن یاد شهدا نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت دارد.
وی ادامه داد: اقتدار و امنیت جامعه در عرصه های مختلف داخلی و خارجی در گرو پیگیری اهداف شهیدان است که باید جدی گرفته شود.
امام جمعه مهریز اظهار کرد: شهدا از تمام هستی خود برای حفظ ناموس و امنیت کشور گذشتند بنابراین کمترین کار به یاد آنها بودن و تکریم خانواده های معزز ایثارگران است .
محی الدینی گفت: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مردم و مسئولان در بخش های فرهنگی ، تبلیغی و آموزشی وظیفه دارند که بی توجهی به آن به هیچ وجه پذیرفته نیست.
همچنین فرماندار مهریز گفت: هفته دولت فرصت بسیار مناسبی است تا مسئولان اجرایی و مردم به دیدار خانواده های شهیدان بروند و برای تکریم آنها و ترویج روحیه ایثار در راه خدا اقدام کنند.
سید محمد رستگاری افزود: اگر فرهنگ شهادت در جامعه و بین مردم نهادینه شود بسیاری از آسیب ها و ناهنجاری ها کاهش می یابد و مهمترین وظیفه کنونی تحقق این هدف مقدس است.
به مناسبت هفته دولت ، امام جمعه ، فرماندار و جمعی از مدیران اجرایی مهریز با خانواده های شهدای کارمند ( شهید طباطبایی، لبویی و ابویی) دیدار کردند.
شهرستان مهریز 313 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که 20 نفر آنها را شهدای کارمند تشکیل می دهد.
7536* 7540*7541* 2047 خبرنگاران :کاظم سبحان زاده -کارگر ابرقوئی**انتشار - عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.