به گزارش ایرنا دراگان اسکوچیچ روز جمعه پس از پیروزی سه بر یک مقابل استقلال خوزستان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی در نشست خبری در اهواز اظهار کرد: در این دیدار از همه لحاظ شایسته برد بودیم و موقعیت‌های زیادی به دست آوردیم که آنها را یکی پس از دیگری از دست دادیم.
وی با اشاره به اینکه بازی کردن در این شرایط آب و هوایی برای هر تیمی دشوار است افزود: در طول 2 روزی که در اهواز بودم بسیار احساسی شدم و خاطراتی که در این شهر داشتم بار دیگر برایم زنده شد اما باید بگویم که بازیکنانم از جان مایه گذاشته و حق خود را گرفتند و سوال این جاست که آیا بازی تیم استقلال تهران و نفت آبادان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی نیز در این هوای گرم برگزار می شد؟
وی در مورد رویارویی تیمش در فینال جام حذفی با استقلال تهران گفت: تا بازی استقلال زمان زیادی داریم و امروز نمی خواهم در خصوص آن دیدار حرفی بزنم.
اسکوچیچ در خصوص قضاوت داور بازی نیز اظهارکرد:همانطوری که بازیکنان در زمین اشتباه می‌کنند داور هم ممکن است اشتباه کند و نمی‌خواهم در مورد داوری حرف بزنم و فقط می خواهم از عملکرد فوق العاده بازیکنانم بگویم.
وی با بیان اینکه سفر طولانی تا اهواز داشتیم اما وقتی بار دیگر در ورزشگاه غدیر وارد شدم حس خوبی داشتم افزود: من به تیم خونه به خونه آمدم تا به بازیکنان کمک کنم و در واقع آنها هستند که تیم را به فینال رساندند.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و خونه به خونه در مرحله نیمه نهایی جام حذفی با نتیجه سه بر یک به سود تیم خونه به خونه به پایان رسید تا این تیم در دیدار نهایی به مصاف استقلال تهران برود.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.