به گزارش ایرنا عبداله ویسی روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار مقابل خونه به خونه بابل در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی در اهواز اظهار کرد: بازی فردا یکی از بازی‌ های بسیار حساس ما در سال 96 است و معتقدم این بازی می‌تواند شادی را به مردم خوزستان هدیه کند.
وی با اشاره به اینکه بازیکنانم همچون بازی های قبل شرافتمندانه بازی می کنند و تلاش می‌کنیم این بازی را ببریم و فینالیست جام حذفی شویم افزود:با آنالیز چند بازی تیم خونه به خونه شناخت
کافی و خوبی از این تیم داریم و می دانیم که بازیکنان این تیم انگیزه بالایی دارند.
وی با اشاره به اینکه به تیم خونه خونه به عنوان یک تیم لیگ یک نگاه نمی‌کنیم گفت: بین تیم ما که پایین جدول لیگ برتر هستیم و آنها که در بالای جدول لیگ دسته اول هستند فاصله زیادی نیست لذا با تمام وجود بازی می کنیم تا بازی را ببریم و به خرمشهر برویم.
ویسی در خصوص یونس دلفی بازیکن تیم استقلال خوزستان به کشور هلند اظهارکرد: به عنوان سرمربی تیم می‌توانم به بازیکنان و مربیانم مرخصی بدهم. این بازیکن از مدت‌ ها قبل و پس از بازگشت از جام جهانی از چند باشگاه هلندی درخواست داشت و وظیفه من بود برای تست گیری در این کشور به وی مرخصی بدهم.
وی با بیان اینکه یونس دلفی می تواند در میادین بین المللی پرچم ایران را بالا ببرد، درباره
غیبت این بازیکن در دیدار نیمه نهایی جام حذفی، گفت: بازیکن جایگزین برای وی داریم. اگر مسئولان باشگاه خیلی به فکر هستند کولی‌ بالی را برگردانند یا پول بچه‌ها را بدهند تا مشکلی نداشته باشند.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و خونه به خونه روز جمعه 18 اسفند در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.