به گزارش ایرنا، علی اصغر آسیابری روز چهارشنبه در حاشیه آیین استقبال از خود پس از بازگشت از مسابقات لیگ جهانی امارات در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: سطح این رقابت ها به دلیل حضور ورزشکاران برتر جهان برای ارتقای رنکینگ و کسب سهمیه المپیک بسیار بالا بود.
وی با اشاره به کسب نشان برنز در این رقابت ها،افزود: در دیدار با رافائل آقایف نخبه کاراته جهان با وجود تلاش بسیار زیاد در میدان موفق ظاهر نشدم ولی در جدول رپه شارژ یا شانس دوباره به نشان برنز دست یافتم.
آسیابری افزود:در رقابت های کاراته نمی توان پیش بینی قطعی از نتیجه مسابقه داشت به عنوان مثال من در این رقابت ها بر نفر اول و دوم رقابت های لیگ جهانی کاراته در ترکیه و آلمان پیروز شدم.
این ملی پوش کاراته افزود: کسب سهمیه المپیک و ارتقای رنکینگ تنها با شرکت در یک مسابقه و رخداد ورزشی به دست نمی آید و امیدوارم در مسابقات آتی با تلاش خود و به شرط حمایت مسئولان بتوانم به سهمیه المپیک دست یابم.
دیگر مدال آور قزوینی مسابقات لیگ جهانی امارات نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: توقع و انتظار مردم نسبت به کسب مدال توسط کاراته کاها افزایش یافته است و امیدوارم در مسابقات آتی با همراهی و حمایت مسئولان با کسب سهمیه المپیک و مدال خوشرنگ دل مردم را شاد کنم.
امیر رضا میرزایی ادامه داد: امیدوارم در مسابقات لیگ جهانی هلند بتوانم به مسابقه نهایی رسیده و مدال خوشرنگ طلا را از آن خود سازم.
وی به مسابقات خود در لیگ جهانی امارات نیز اشاره کرد و افزود: در بازی پنجم این رقابت ها مقابل حریف فرانسوی مغلوب شدم ولی در جدول رپه شارژ به نشان برنز دست یافتم.
این کاراته کا به سطح بالای فنی این رقابت ها اشاره کرد و ادامه داد: رنکینگ های یک تا 50 کاراته دنیا در این رقابت ها حضور داشتند و کسب نشان و مدال در این رقابت ها بسیار دشوار بود.
رقابتهای لیگ‌ جهانی کاراته 2018 با 626 کاراته کا از 75 کشور در امارات برگزار شد.
آیین استقبال از علی اصغر آسیابری و امیر رضا میرزایی 2 ملی پوش قزوینی که به نشان برنز مسابقات لیگ جهانی امارات دست یافته بودند امروز چهارشنبه با حضور جمعی از ورزشکاران و مسئولان ورزشی استان مقابل اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.
استان قزوین در رشته کاراته دارای سه هزار ورزشکار سازمان یافته (دارای کارت بیمه ورزشی) است.
6101*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.