به گزارش ایرنا، علیرضا رحیمی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: خوشحالیم که بازیکنان تیم والیبال شهرداری تبریز امروز برد خوبی را کسب کردند و با وجود نتیجه نه چندان مطلوب هفته گذشته مقابل تیم خاتم اردکان نشان دادیم که ما همچنان لیاقت صدر جدولی و نایب قهرمانی جدول لیگ را داریم و با اینکه تیم ارومیه تیم سرسخت و خوبی بوده و از گذشته هر دو تیم والیبال خوبی را به نمایش می گذاشتند و رابطه مناسبی بین هواداران هر دو تیم وجود دارد امروز تیم تبریزی برنده میدان بود.
رحیمی در مورد برنامه های بعدی تیم والیبال شهرداری تبریز خاطر نشان کرد: مهمترین اتفاق این است که تیم احساس کند مسئولان تیم در کنارشان بوده تا روحیه خود را حفظ کنند چرا که در بازی های آخر مربیان وظیفه مربی گری خود را انجام داده اند و ایجاد روحیه خوب و بالا از الزامات پیروزی می باشد.
وی در مورد تشویق بازیکنان تیم والیبال شهرداری تبریز اظهار کرد: برای این بازی و بازی های بعدی تیم پاداش های خوبی را در نظر گرفتیم و از تمام امکانات برای انجام ریکاوری بازیکنان با انجام حرکات علمی توسط افراد فنی بهره خواهیم گرفت تا آسیب دیده ها را به تیم برسانیم.
مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز در ادامه یادآور شد: یقین دارم که هواداران تیم خودشان را حمایت خواهد کرد و باید بگویم که با حضور این هواداران بازیکنان تیم روحیه دو چندان پیدا می کنند.
وی با اشاره به اتحاد و پتانسیلی که بین بازیکنن تیم والیبال شهرداری تبریز وجود دارد، اذعان کرد: با برد امروز مقابل تیم شهرداری ارومیه و قطعی شدن حضور تیم مان در مرحله پلی آف امیدوارم تیم شهرداری تبریز را در فینال بازی لیگ برتر والیبال نظاره گر باشیم.
رحیمی در خصوص سالن ورزشی برای مسابقات والیبال گفت: با همکاری استاندار محترم و شورای اسلامی شهر تبریز و هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان، شهرداری تبریز هزینه تعویض کف پوش سالن را متقبل شده و بعد از سال ها انتظار ورزش دوستان سالن پورشریفی که از مفاخر شهر تبریز می باشد میزبان مسابقات بین المللی و کشوری باشد.
تیم والیبال شهرداری تبریز با 15 برد در رده دوم جدول لیگ برتر والیبال قرار گرفته و یکشنبه هشتم بهمن جاری مهمان تیم کاله مازندران خواهد بود.
خبرنگار: آب بسته ** انتشار: رستگار
9853/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.