به گزارش ایرنا دو تیم استقلال خوزستان و خونه به خونه بابل روز جمعه در مرحله نیمه نهایی جام حذفی در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت آبی های خوزستان با 2 گل روح اله باقری مغلوب حریف خود شدند.
در این دیدار تیم استقلال خوزستان با ترکیب وحید شیخ ویسی، عقیل کعبی، میثم دورقی، محمد امین آرام طبع، حکیم نصاری، سعید زارع ، کلودیو مارینی، ابوالفضل علایی، اسماعیل شریفات، دانیال ماهینی و عادل کلاه کج وارد زمین شد.
همچنین ناصر سالاری، امین حاج محمد، محمد قریشی، وفا هخامنش، روح اله باقری، محمد قاسمی نژاد، میرمهدی خیری، حمیدرضا دیوسالار، سجاد آشوری ، مهدی حنفی و مهران امیری ترکیب تیم خونه به خونه را تشکیل می دادند.
تماشای این دیدار برای هواداران دو تیم رایگان بود و بیش از چهار هزار تماشاگر اهوازی از نزدیک نظاره گر بازی بودند.
در دقیقه 17 بازی اسماعیل شریفات بازیکن استقلال خوزستان در محوطه جریمه تیم خونه به خونه سرنگون شد که داور نقطه پنالتی را نشان داد که در ادامه میثم دورقی ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد.
در دقیقه 63 بازی روح اله باقری از غفلت مدافع استقلال خوزستان به خوبی بهره برد و گل تساوی بخش تیمش را به ثمر رساند.
همچنین روح اله باقری در دقیقه 97 بازی گل دوم و پیروزی بخش تیم خونه به خونه را به ثمر رساند تا این تیم راهی دیدار نهایی جام حذفی شود.
در ادامه کار باز هم این روح اله باقری بود که در دقیقه 119 سومین گل را وارد دروازه آبی ها کرد تا در این دیدار هت تریک کند.
بدین ترتیب تیم های استقلال تهران و خونه به خونه روز 12 اردیبهشت دیدار نهایی جام حذفی فوتبال کشور را برگزار می کنند.
9887/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.