به گزارش ایرنا عبدالله ویسی روز پنجشنبه پس از شکست سه بر صفر تیمش مقابل استقلال تهران در اهواز اظهار کرد: استقلال امروز قدرتمند تر از ما نشان داد و شاید می توانست با گل های بیشتری ما را شکست دهد در هر صورت به این تیم و هوادارانش تبریک می‌گویم.
سرمربی تیم استقلال خوزستان با بیان این که میانگین تیم ما در این بازی 22 سال بود در حالی که حریف از بازیکنان ملی پوش بسیاری بهره می برد افزود: ما امروز بازی را به بدترین شکل واگذار کردیم اما صد در صد در لیگ می‌مانیم و هواداران اصلا نگران نباشند.
وی با بیان این که در بازی امروز پنج بازیکن محروم و مصدوم داشتیم و این موضوع کار ما را سخت تر کرده بود افزود: ما جوانان شایسته ‌ای داریم و در ادامه راه به آینده تیم امیدوار هستم اگر چه نیاز مبرم به چندین بازیکن با کیفیت داریم.
ویسی به حضور پرقدرت تیمش در جام حذفی اشاره کرد و گفت: سعی می کنیم با تقویت تیممان در رقابت های جام حذفی حضور پر رنگی داشته باشیم و امیدوارم درجام حذفی بتوانیم کار بزرگی کرده و مردم خوزستان را خوشحال کنیم.
وی در خصوص پیوستن کلاه کج به تیمش گفت: عادل بازیکن با تجربه ای است و قطعا می تواند به ما کمک کند اگر چه دو بازیکن جوان هم به تیم اضافه کردیم.
سرمربی تیم استقلال خوزستان در خصوص عملکرد داور در بازی امروز گفت: در بدترین شرایط داوری‌ها علیه ما بوده است اما حرفی نزدیم امروز هم باختیم و باز هم چیزی راجع به داوری نمی گویم.
9879/6064
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.