به گزارش خبرنگار ایرنا سردار حسن شاهوارپور روز چهارشنبه در آئین معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول با تشریح اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: ایران اسلامی با اقتدار نیروهای مسلح به مرحله بازدارندگی اطمینان بخشی رسیده است.
وی با اشاره به خودکفایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در تولید تسلیحات نظامی افزود: در حالیکه کشور ایران در دورانی وارد کننده تسلیحات نظامی بود ، اینک توانسته است تجهیزات نظامی و دفاعی مورد نیاز خود را بدوت اتکا به خارج در داخل تولید کند و به خودکفایی برسد.
فرمانده لشکر حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان همچنین رویکرد نیروی مقاومت بسیج و سپاه پاسداران در شرایط امروز که کشور نیاز به سازندگی و توسعه دارد را کمک به دولتمردان برای حل مشکلات در بخش های مختلف عنوان کرد و گفت: محرومیت زدایی ، ساخت سد ، راهسازی و راه آهن از جمله مواردی است که سپاه پاسداران با اتکا به توان داخلی ورود کرده است.
سردار شاهوارپور گفت:توانمندی مهندسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سطحی رسیده که به سدی در مقابل شرکت های بزرگ خارجی در اجرای طرح ها تبدیل شده است.
وی با بیان اینکه رویکرد سپاه پاسداران کمک رسانی و کمک به رشد و توسعه کشور فارغ از دسته بندی گروهی و جناحی است گفت: سپاه پاسداران در طرح های بزرگی که اجرای آنها در توان پیمانکاران داخلی نیست ورود کرده و نقش آفرین است.
سردار شاهوارپور همچنین به طرح های مختلف اجرا شده در نقاط مختلف استان خوزستان در راستای محرومیت زدایی اشاره کرد و گفت: بسیج و سپاه از تمام ظرفیت خود برای رفع محرومیت از مناطق کمتر برخوردار استفاده می کند.
سرهنگ پاسدار عبدالامیر محتشمی راد فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج دزفول نیز گزارش از تلاش چند ساله خود در این مسئولیت ارائه کرد و گفت:آبرسانی به 35 روستا ، بهسازی 78 خانه محروم ، راه اندازی 54 پایگاه مقاومت ، احداث ششهزار مترمربع فضای فرهنگی ورزشی از جمله طرح های شاخص اجرا شده به همت ناحیه مقاومت بسیج دزفول بوده است.
در این آئین سرهنگ 2 پاسدار هادی سعادت زاده به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول معرفی شد. وی پیش از این فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان هفتکل بوده است.
همچنین 2 سالن ورزشی شامل پایگاه استعداد یابی رزمی بسیج دزفول و سالن تیراندازی شهید عارف کاید خورده با حضور فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان افتتاح شد.
برای ساخت این سالن های ورزشی 2 میلیارد ریال از سوی ناحیه مقاومت بسیج و یک میلیارد ریال از محل کمک های خیرین هزینه شده است.
6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.