به گزارش ایرنا، معاون توسعه مدیریت دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران روز پنجشنبه در این آئین معارفه با اشاره به روند انتخاب سرپرست سازمان منطقه آزاد ارس، گفت: اسدالله علیزاده سوابق مدیریتی بسیار خوبی در مناطق آزاد کشور دارند و تعیین وی به عنوان سرپرست منطقه آزاد ارس با توجه به درایتی که در زمینه مدیریتی دارد، باعث می شود که روند رو به رشد ارس همچنان با شتاب ادامه یابد.
علیرضا جعفری هرندی اظهارکرد: منطقه آزاد ارس یکی از مناطق رو به رشد ایران محسوب می شود و با همکاری و همدلی کارکنان این منطقه، آینده بسیار روشنی برای ارس پیش بینی می شود.
جعفری در ادامه گفت: خدمات صادقانه محسن عرب باغی در 4 سال گذشته، بر هیچ کس پوشیده نیست و مراسم تکریم در شأن و با حضور آقایان عرب باغی و بانک برگزار می شود.
بازرس ویژه دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران نیز در این مراسم تاکید کرد: منطقه آزاد ارس سرآمد مناطق آزاد ایران در زمینه صنعتی است و عنوان صنعتی ترین منطقه آزاد ایران برازنده این منطقه است.
علی عالیخانی، افزود: میزان بالای صادرات ارس نشان دهنده صنعتی است که در منطقه آزاد ارس در حال فعالیت است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت های بالا، انتظار بیشتری از ارس وجود دارد و این منطقه باید علاوه بر صنعت، در حوزه های دیگر از جمله گردشگری نیز در بین مناطق آزاد پیشرو باشد.
نماینده ویژه دبیر شورایعالی مناطق آزاد و مناطق ویژه اقتصادی ایران، در ادامه گفت: مدیران تغییر می کنند اما آنچه که تغییر نمی کند، رشد و توسعه است و کارکنان این سازمان نیز باید به این موضوع اهمیت داده و با سرپرست سازمان، همکاری لازم را داشته باشند.
عضو هئیت مدیره سازمان منطقه آزاد ارس هم تشکر از زحمات محسن خادم عرب باغی، اظهارکرد: هئیت مدیره سازمان منطقه آزاد ارس با تمام توان به آقای علیزاده کمک خواهد کرد و امیدواریم که در دوره جدید نیز مراحل رو به رشد توسعه ارس ادامه پیدا کند.
سونیا اندیش، ادامه داد: تمام تلاش ما خدمت رسانی به سرمایه گذاران، مردم و فعالان منطقه آزاد ارس است و تنها چیزی که باقی می ماند، اثرات فعالیت های ما در این بخش از سرزمین ایران اسلامی است.
عضو دیگر هئیت مدیره سازمان منطقه آزاد ارس در مراسم معارفه سرپرست این سازمان گفت: شکل گیری بسیاری از زیرساخت های منطقه، مرهون زحمات آقای عرب باغی است و انتظار داریم که در دوره جدید نیز روند توسعه ای ادامه پیدا کند.
ایرج حاتمی، تاکید کرد: مسیر پرالتهاب ارس در زمینه فعالیت های اقتصادی نیاز به همدلی و همکاری تمام کارکنان، مدیران و اعضای هئیت مدیره سازمان منطقه آزاد ارس دارد و امیدواریم که بتوانیم در این مسیر یاری رسان سرپرست سازمان باشیم.
سرپرست سازمان منطقه آزاد ارس هم با اشاره به برنامه های پیش رو برای بخش های منفصل این منطقه آزاد، اظهارکرد: توسعه هر 4 بخش منفصل منطقه مورد توجه خواهد بود.
اسدالله علیزاده گفت: با مدیریت مشارکتی در ادامه مسیر توانمندی کارکنان و مدیران ارس بیشتر مشخص شود.
آئین معارفه سرپرست سازمان منطقه آزاد ارس بدون حضور محسن خادم عرب باغی مدیرعامل مستعفی این سازمان برگزار شد.
منطقه آزاد ارس با 51 هزار هکتار در شمالغرب کشور و در کنار رود ارس شکل گرفته و در کنار صنعت، کشاورزی و گردشگری از اولویت های اقتصادی منطقه است.
خبرنگار و انتشار: پرویز انصاری
3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.