به گزارش خبرآنلاین و به نقل از  روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان: مهندس بیژن عالی پور که در جمع مدیران ، روسا و کارشناسان فنی و عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان سخن می گفت افزود : جملگی تأسیسات فرآورش نفت در این شرکت با توجه به اولویتی که در خصوص قدمت اماکن صنعتی اش داشت با استفاده از توانمندی نیروهای ایرانی طراحی و احداث گردید .

وی افزود : این تأسیسات که شامل کارخانه های متمرکز بهره برداری و نمک زدایی نفت و همچنین تزریق گاز می باشند در مناطق مختلف همچون هفت شهیدان مسجدسلیمان، لالی، لب سفید، قلعه نار، کبود، هفتکل و نفت سفید توسط مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب احداث گردیده و وارد مدار خدمت شده اند .

مهندس عالی پور خاطرنشان کرد : برخی از این واحدها همچون نمک زدایی متمرکز هفتکل و نفت سفید یا بهره برداری هفتکل وارد مرحله ی پیش راه اندازی شده و بزودی افتتاح می شوند .

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از رعایت موازین ایمنی در محیط های عملیاتی و اداری شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تقدیر کرد و خواستار توجه همیشگی به این مقوله بمنظور حفظ ایمنی و سلامتی کارکنان بعنوان اصلی ترین و گران بها تری سرمایه ی صنعت نفت شد .

 

 

۴۶
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 876607
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.