به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان: این جلسه در مجموعه فرهنگی امام رضا (ع) شهرک نفت اهواز با حضور مدیران عامل، مدیران و کارشناسان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد .

طی این جلسه کارشناسان فنی و عملیاتی 2 شرکت ضمن بررسی موانع و مشکلات تولید در 6 ماهه دوم در خصوص پیش بینی بهره دهی چاه های تولیدی نفت ، مقایسه تولید واقعی با ظرفیت تولید ، تعهد و پیش بینی تولید ، پیش بینی تولید و تزریق گاز ، تنگناهای عملیاتی و پروژه های در دست اقدام نفتی و گازی برای نیمه ی نخست سال 1397 به بحث و تبادل نظر پرداختند .

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در این جلسه از برآیند 103 درصدی تولید نفت و گاز این شرکت در سال 1396 خبر داد و اظهار داشت: برآیند مثبت و 103 درصدی در حالی اتفاق می افتد که مشکلات و سختی های بسیاری در امر تولید برای این شرکت وجود دارد .

مهندس قباد ناصر ضمن اشاره به وجود سدها و حجم فراوانی از آب جمع شده در پشت آنها و همچنین رودخانه های بسیار در حوزه ی عملیاتی این شرکت گفت : نگاه مثبتی که براساس تکلیف به صیانت و توجه به حفظ محیط زیست در سطح شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت های تابع آن وجود دارد باعث گردیده تا همواره بازدید و بازرسی از 1141 کیلومتر خطوط لوله اصلی اعم از رو زمینی و زیر زمینی و سایر تأسیسات و تجهیزات مربوط به تولید و انتقال نفت در دستور کار و جزو رئوس شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان قرار گیرد .

مهندس ناصری ادامه داد : با این حساسیت ها و اقدامات صورت گرفته ، خوشبختانه در سال 1396 هیچگونه حادثه ی قابل ذکری در این شرکت رخ نداد و فعالیت ها براساس بالاترین سطح ایمنی و سلامت محیط کار و کارکنان انجام شد .

وی در پایان دست یابی به تعهد اعلام شده در خصوص تولید نفت و گاز در سال 1396 و تولید 3 درصدی فراتر از آن را علیرغم همه سختی ها و مشکلات خاص در این شرکت ، نتیجه و حاصل همدلی و همکاری یک کار تیمی هماهنگ در بخش های مختلف این شرکت دانست و از تمامی همکاران خود در این مجموعه به پاس دست یابی به این موفقیت که موجب تأمین نیازهای ارزی و حفظ استقلال اقتصادی کشورمان گردیده تقدیر و تشکر نمود .

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 872341
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.