به گزارش ایرنا پیش از آغاز این دیدار به احترام شهید مدافع حرم جاسم حمید یک دقیقه سکوت اعلام شد.
تماشای این دیدار از سوی باشگاه استقلال خوزستان رایگان اعلام شد و همین امر موجب شد تا تماشاگران بسیاری در ورزشگاه حاضر شوند. در این دیدار بیش از پنجهزار تماشاگر اهوازی از نزدیک نظاره گر این دیدار بودند.
پیش از بازی تمامی بازیکنان استقلال خوزستان به سمت پورموسوی رفتند که مورد استقبال این مربی قرار گرفتند همچنین ایوب والی و حامد لک به نزد عبدالله ویسی رفتند.
در ابتدای نیمه اول بازی، تماشاگران دو تیم علیه یکدیگر شعار سر دادند که این موضوع باعث شد تا نیروهای یگان ویژه وارد ورزشگاه شوند و بین تماشاگران دو تیم قرار گیرند.
اسکوربورد ورزشگاه غدیر اهواز که از هفته یازدهم لیگ برتر در خواب زمستانی به سر می برد در این بازی همچنان خاموش بود.
در دقیقه 75 بازی فرشاد بختیاری زاده مربی تیم فولاد خوزستان به شدت نسبت به تصمیم داور اعتراض کرد و قصد حمله به داور بازی را داشت که در نهایت از زمین اخراج شد.
در این دیدار عادل کلاه کج از تیم استقلال خوزستان از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.
در دقیقه 80 بازی رحیم زهیوی در محوطه جریمه سرنگون شد که از دید داور خطا نبود اما این موضوع اعتراض شدید کادر فنی فولادی ها را به همراه داشت.
در پایان بازی تماشاگران فولادی نسبت به عملکرد تیم شان معترض بودند که سیروس پورموسوی به سمت آنها رفت تا تماشاگران را آرام کند اما به سمت او بطری آب و میوه پرتاب کردند که در ادامه عبداله کرمی و آرش افشین این مربی را راهی رختکن کردند.
تیم های فولاد خوزستان و استقلال خوزستان با تساوی در این دیدار 20 و 38 امتیازی شدند و در مکان های دوم و پانزدهم رده بندی قرار گرفتند.
9879/6068
خبرنگار: محمد شاکری **انتشار: فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.