رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گتوند روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت:در این نمایشگاه بیش از سه هزار جلد کتاب در زمینه دینی ، شعر ، رمان ، کمک درسی ، بهداشت ، تاریخ ، کودک و نوجوان، انقلاب اسلامی با 50 درصد تخفیف ارائه شده و تا دهم بهمن ماه دایر است.
ابوذر اکبری نیا با بیان اینکه این نمایشگاه همه روزه از ساعت 8صبح تا 18 عصر برای علاقه مندان دائر است، اضافه کرد:هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی هرچه بیشتر عموم مردم به ویژه کودکان و نوجوانان با فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گتوند در پایان از برپایی نمایشگاه های کتاب با موضوع های مختلف در کتابخانه های عمومی این شهرستان خبر داد و گفت: تلاش می شود کتاب هایی با موضوع های مختلف و مخاطب پسند در این نمایشگاه ها برای علاقه مندان ارائه شود.
به گزارش ایرنا این نمایشگاه با حضور امام جمعه،معاون فرماندار و جمعی از مسئولان محلی شهرستان گتوند و با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری صالح شهر گشایش یافت.
در شهرستان 74 هزار نفری گتوند در شمال استان خوزستان 10 باب کتابخانه عمومی شامل پنج باب شهری و چهارباب روستایی و یک باب مشارکتی وجود دارد.
7467/6068 خبرنگار:باقرابراهیمی**انتشار: محمدعلی فریدپناه
کانال خبری ایرنا خوزستان @ irnaahvaz
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.