به گزارش خبرنگار ایرنا، بیست و پنجمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران برخلاف سال های قبل که از 24 لغایت 30 آبان برگزار می شد،ولی امسال از 20 لغایت 26 آبان با شعار 'آینده روشن با خانواده کتابخوان' این هفته برگزار می شود.
مدیر کتابخانه های عمومی سروآباد روز شنبه در حاشیه این مراسم با تبریک هفته کتاب اظهار کرد: این نمایشگاه به مناسبت هفته کتاب تا 26 آبان برای بازدید علاقمندان به کتاب و کتابخوانی دایر است.
جهانگیر صولتی افزود: در این نمایشگاه 400 عنوان کتاب در قالب یک هزار و 400 جلد با 20 تا 30 درصد تخفیف برای بازدید و خرید علاقمندان به نمایش گذاشته شده است.
وی تاکید کرد: امسال برخلاف سال های قبل، برپایی نمایشگاه کتاب به بخش خصوصی واگذار شده است و در صورت استقبال از نمایشگاه بمدت یک ماه فعالیت ان ادامه پیدا می کند.

** رونمایی از 11 عنوان کتاب در شهرستان سروآباد
مدیر کتابخانه های عمومی سروآباد گفت: در هفته کتاب 20 تا 26 آبان از 11 عنوان کتاب به زبان کُردی در این شهرستان رونمایی می شود.
صولتی یادآور شد: مهمترین برنامه هفته کتاب رونمایی از 11 جلد عنوان کتاب به زبان کُردی است که توسط نویسندگان منطقه تالیف و به چاپ رسیده اند.
به گفته وی، این کتاب ها شامل هفت عنوان کتاب در حوزه ادبیات، شعر و داستان فلکور کُردی، 2 عنوان کتاب در حوزه کودک، یک عنوان کتاب در مورد آرایه های ادبی و زیبایی های ادبی زبان هورامی و یک عنوان کتاب نیز برگردان کتاب سه تار جلال آل احمد به زبان هورامی است.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی بیش از 52 هزار نفر در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.
خبرنگار: فرزاد آداک ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7354/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.