رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر از برگزاری دومین جشنواره استانی شعر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، مهدی زارع در جمع خبرنگاران گفت: معاونت فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اهر با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر و کانون بسیج هنرمندان این شهرستان دومین جشنواره شعر ارسباران را با حضور شاعران استان آذربایجان شرقی به مرکزیت شهرستان اهر برگزار خواهد کرد.

وی افزود: دومین جشنواره شعر استانی در ۳ بخش “آئینی، “مذهبی و دفاع مقدس”، “ویژه” و آزاد” با موضوعات مختلف برگزار خواهد شد .   که در موضوعات بخش “آئینی، مذهبی و دفاع مقدس ، انتظار و مهدویت، ایثار و شهادت و مدافعان حرم، جنگ نرم و استکبار ستیزی و انقلاب اسلامی و انقلابی گری خواهد بود و موضوعات بخش “ویژه” نیز شهدای منطقه ارسباران، ارسباران منطقه شجاعت است  و زیبائیهای منطقه ارسباران اعلام شده است .

زارعی به شرایط و ضوابط جشنواره نیز اشاره کرد  و گفت: آثار ارائه شده باید منطبق با  موضوعات جشنواره در قالب فایل word یا pdf وخط Zar با سایز۱۴باشد و هر شاعر  می تواند حداکثر ۳ اثر عرضه کند که ارائه آثار به دو زبان آذری و فارسی می باشد و نباید این آثار در دیگر فراخوان ها شرکت داده شده باشد و یا در مجموعه ای به چاپ رسیده باشد .

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر با تاکید بر ارسال آثار از طریق پست الکترونیک، گفت:  ارسال آثار به دبیرخانه موجب امتنان خواهد بود و شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به نشانی الکترونیکی M.arasbaran@chmail.ir  ارسال نمایند، حضور افراد برگزیده در مراسم اختتامیه بسیار مهم بوده و عدم حضور به منزله انصراف از جشنواره خواهد بود.

وی آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره را دهم آذرماه ١٣٩٦عنوان کرد و گفت:  آیین  اختتامیه ی این  جشنواره ٢٣ آزماه ١٣٩٦ خواهد بود .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.