لطف اله باوندپور روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: این جشنواره در 2 بخش اصلی و ویژه و با 2 زبان فارسی و کردی هم زمان با سالگرد عملیات غرورآفرین مطلع الفجر در نیمه دوم آذر امسال در این شهرستان برگزارمی شود.
وی اظهار کرد: در بخش اصلی احیا فرهنگ شهادت، خاطرات جبهه وجنگ ، بسیج ودفاع مقدس ، نقش زنان دردفاع مقدس، نقش سنگرسازان بی سنگر و شهدای حرم و در بخش ویژه، گیلانغرب در دفاع مقدس، چهارم مهرماه روز مقاومت مردم گیلانغرب ، عملیات مطلع الفجر و شهدای گیلانغرب به عنوان محورهای آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره تعیین شده اند.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلانغرب گفت: مهلت ارسال آثار تا 30 مهرماه امسال به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره فرهنگ وارشاد اسلامی این شهرستان است و علاقه مندان می توانند بدون محدودیت سنی در این جشنواره شرکت نمایند، مشروط بر اینکه آثار ارسالی در جشنواره های دیگر شرکت داده نشده باشند.
باوندپور افزود: درهریک از محورهای تعیین شده به پنج اثر برتر جوایز نفیس همراه با لوح اهدا خواهد شد.
این جشنواره در سال های گذشته به صورت استانی، منطقه ای و غرب کشور با شرکت 11 استان برگزار شده بود و اینک به جشنواره ملی ارتقا یافته است.
شهرستان گیلانغرب به واسطه حماسه آفرینی ها و استقامت مردمانش در دوران دفاع مقدس عنوان دومین شهرستان مقاوم کشور را دارد.
شهرستان گیلانغرب در دوران دفاع مقدس 750 شهید، 2 هزار و 250 جانباز و 141 آزاده را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، همچنین پنج هزار و 800 شهید مهاجر نیز از سراسر میهن اسلامیمان در ایام هشت ساله جنگ تحمیلی در نقاط عملیاتی این شهرستان به دیدار حق شتافته اند.
گیلانغرب با بیش از 72 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه واقع شده است.
3012/7398/8066 خبرنگار:سلطانمراد شهبازپور** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.