به گزارش خبرآنلاین، در این همایش رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسکو با تشریح برنامه های فرهنگی سال جدید گزارشی از فعالیت انجمن ها و اموزشگاههای ازاد هنری شهرستان ارایه داد.

سراج قلیزاده، با بیان اینکه شهرستان اسکو در حوزه های شعر و ادبیات، هنر های تجسمی  و موسیقی دارای ظرفیت های مناسبی است افزود: برگزاری جشنواره استانی نقاشی در اسکو، داستان کوتاه و مصور سازی اثار در سهند از جمله برنامه هایی است که شهرستان اسکو طی امسال میزبان آن خواهد بود.

 وی همچنین از اعلام امادگی بر حمایت از هنرمندان شهرستان برای خلق آثار فاخر هنری و ادبی در حوز های مختلف  فرهنگی خبر داد و گفت: جشنواره آیین  مطهر بخاطر اهمیت و جایگاه شهرستان معلم پرور اسکو برگزار می شود که در ایینده ی نزدیک فراخوان آ« منتشر خواهد شد.

در این همایش از منتخبین و هنرمندان برتری که موفق به کسب عناوین فرهنگی و هنری در سطح ملی، استانی و شهرستانی شده بودند با اهدای لوح تقدیری توسط فرماندار محترم تجلیل شدند.

این همایش با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری بسبج هنرمندان شهرستان عصر روز شنبه در سالن فرمانداری  به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار گردید .

46

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 620449
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.