مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، از برگزاری ششمین جشنواره سراسری شعر عربی یادمان ولایت در هویزه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محمد جوروند، گفت: ششمین جشنواره سراسری شعر عربی یادمان ولایت به منظور شناخت فرهنگ ولایی و پاسداشت مفاهیم ایثار و شهادت در شهرستان هویزه برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره گسترش و توسعه فرهنگ ولایی و ایثار و شهادت، تلاش در جهت شناخت ویژگی‌های شخصیتی، علمی و مذهبی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و ایجاد هماهنگی و انسجام بین نیروهای ارزشی است.

جوروند، با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش ولایت و رهبری و ایثار و شهادت برگزار می‌شود، اضافه کرد: مهلت ارسال آثار تا ١٠ آبان است و ششمین جشنواره سراسری شعر عربی ٢٤ آبان در شهرستان هویزه برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: ارسال اثر می‌تواند به صورت حضوری و پست سفارشی باشد، شرکت در جشنواره برای تمامی گروه‌های سنی مجاز است، هر شاعر می‌تواند حداکثر پنج اثر را در هر بخش ارسال کند و متن اشعار باید در راستای جشنواره باشد.

وی گفت: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را به آدرس خوزستان، شهرستان هویزه، ورودی شهر، خیابان شهدای هویزه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ٣٦٧٨٤٦٣٨-٠٦١ تماس بگیرند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.