رسول خادم روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ماهشهر اظهار کرد: با توجه به این که اولین سالی است که رقابت های جام تختی به عنوان طرح سیستم رنکینگ جهانی معرفی شده است استقبال خوبی از این مسابقات به عمل آمده است.
رییس فدراسیون کشتی با اشاره به این که امیدواریم در رقابت های کشتی آزاد جام تختی که در تبریز برگزار می شود شاهد میزبانی خوبی باشیم افزود: در رقابت های ماهشهر شاهد حضور کشتی گیران جوان و با تجربه ای از کشورمان هستیم که امیدواریم در پایان نتایج خوبی کسب کنند.
وی با اشاره به جایگاه استان خوزستان در کشتی فرنگی افزود: در چند سال اخیر شاهد مسابقات خوبی در خوزستان بوده ایم که امیدواریم این گونه رقابت ها همچنان ادامه داشته باشد.
خادم عنوان کرد: ماهشهر شرایط لازم برای برگزاری رقابت ها را داشت که با پیگیری مدیران استانی، فرصتی ایجاد شد تا بار دیگر شاهد رخدادی جهانی در خوزستان باشیم.
وی با بیان این که برگزاری مسابقات جهانی در خوزستان باعث پیشرفت و رونق این رشته در استان می شود افزود: انجام مسابقات علاوه بر اهمیت دادن به کشتی آن شهرستان در افکار عمومی تاثیر به سزایی دارد.
رییس فدراسیون کشتی به احداث دو خانه کشتی در شهرستان های ایذه و اندیمشک اشاره کرد و گفت: شهرستان های ایذه و اندیمشک از ظرفیت بالایی در کشتی کشور برخوردار هستند لذا امیدوارم با راه اندازی این دو خانه کشتی در آینده نزدیک شاهد برگزاری مسابقات بین المللی در هر دو شهرستان باشیم.
به گزارش ایرنا رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در ماهشهر آغاز و فردا جمعه با معرفی نفرات و تیم های برتر پایان می یابد.
9879/6064
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار : محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.