منصور کیانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تنها نماینده کشتی کرمانشاه در رقابت های فرنگی جام جهان پهلوان تختی بهروز هدایت است.
وی با بیان اینکه 30 فرنگی کار از کشورمان در رقابت های بین المللی جام تختی حضور دارند، گفت: هدایت ورزشکار کرمانشاهی در وزن 87 کیلوگرم کشتی می گیرد.
کیانی ادامه داد: این رقابت ها از ساعت 10 صبح امروز (5 بهمن) در 10 وزن (55، 60، 63، 67، 72، 77، 82، 87، 97 و 130 کیلوگرم) آغاز خواهد شد.
دبیر هیات کشتی کرمانشاه ادامه داد: رقابت های امروز تا ساعت 21 برگزار و به مسابقات دور مقدماتی اختصاص دارد تا نفراتی که برای کسب مدال شانس دارند، معرفی شوند.
وی ادامه داد: وزن کشی مجدد کشتی گیران راه یافته به مراحل پایانی از ساعت 8 صبح فردا (جمعه) برگزار و از ساعت 10 نیز مسابقات شانس مجدد برگزار می شود.
کیانی گفت: مسابقات فینال و رده بندی رقابت های کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی نیز از ساعت 13 آغاز و مدال آوران این رقابت ها که 11 تیم خارجی نیز در آن حضور دارند، مشخص می شود.
کوبا، فنلاند، رومانی، اوکراین، آذربایجان، بلغارستان، ترکیه، قزاقستان، گرجستان، قرقیزستان و ایتالیا تیم های خارجی شرکت کننده در سی و هشتمین دوره مسابقات فرنگی جام جهان پهلوان تختی هستند که از امروز به میزبانی بند ماهشهر استان خوزستان برگزار می شود.
دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه همچنین با اشاره به اینکه رقابت های بخش آزاد نیز روزهای 19 و 20 بهمن به میزبانی شهر تبریز برگزار می شود، افزود: ترکیب نهایی تیم ملی برای این رقابت ها هنوز اعلام نشده اما احتمال حضور سه و یا حتی چهار کشتی کیر کرمانشاهی وجود دارد.
وی تصریح کرد: بهمن تیموری در 79 کیلوگرم، ارشک محبی در 92 کیلو و یدالله محبی در 125 کیلوگرم کشتی گیران کرمانشاهی هستند که به احتمال بسیار زیاد در رقابت های جام تختی حضور پیدا کنند.
کیانی در پایان گفت: حامد رشیدی کشتی گیر وزن 74 کیلوگرم نیز شانس عضویت در تیم ملی و حضور در مسابقات جام جهان پهلوان تختی را دارد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.