به گزارش ایرنا این دیدار عصر چهارشنبه در سالن 17 شهریور آبادان برگزار شد که در پایان پالایش نفت آبادان 77 بر 69 میهمانش شهرداری تبریز را شکست داد.
پالایش نفت آبادان در کوارتر نخست این دیدار نمایش قابل قبولی از خود به نمایش نگذاشت تا شهرداری تبریز با استفاده از موقعیت هایش 18 بر 11 پیروز شود.
در کوارتر دوم این تیم پالایش نفت آبادان بود که با درخشش استیون بازیکن جامائیکایی خود 19 بر 12 پیروز شد تا نیمه اول را دو تیم به نتجه مساوی 30 بر 30 به پایان برسانند.
اما در کوارتر سوم استوین و برت دو بازیکن خارجی پالایش نفت آبادان درخشش فوق العاده ای داشتند و با پرتاب های سه امتیازی این دو بازیکن بود که تیم آبادانی 26 بر 12 پیروز شد.
پالایش نفت آبادان که خیالش از پیروزی در این دیدار راحت شده بود در کوارتر چهارم با آرام کردن بازی فرصت را در اختیار شهرداری تبریز قرار داد و تیم تبریزی با نتیجه 27 بر 21 پیروز شد.
برت بازیکن انگلیسی تیم پالایش نفت آبادان با 28 امتیاز پرامتیاز آورترین بازیکن پالایش نفت آبادان بود و پولکو بازیکن صربستانی شهرداری تبریز نیز با 17 امتیاز پرامتیاز آورترین بازیکن تیمش بود.
دیدار چهارم این دو تیم فردا در سالن 17 شهریور آبادان برگزار می شود و تیم پالایش نفت آبادان در صورت پیروزی به دیدار فینال لیگ برتر صعود می کند در غیر اینصورت به دیدار پنجم که در تبریز برگزار می شود کشیده خواهد شد.
در سه بازی گذشته این دو تیم، پالایش نفت آبادان دو بازی را پیروز شده و یک بازی را به تیم شهرداری تبریز واگذار کرده است.
7104/7165/ 6037
خبرنگار:مسعود گادار**تنظیم کننده:حمیدرضا ترابی فرد ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.