محمدرضا تاج بخش چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه شهید سمالی از شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس است که اخیرا به زادگاهش بازگشت افزود: مراسم تشییع این شهید گرانقدر ساعت 9 صبح روز جمعه 29 دی ماه از بوستان شهدای گمنام شهر ترکالکی تا میدان مخابرات این شهر تشییع و در جوار بقعه محمدابن زید (ع) در بخش عقیلی گتوند به خاک سپرده می شود.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گتوند ادامه داد:شهید جاویدالاثر فرزاد سمالی در نهم فروردین ماه 1347 در ترکالکی به دنیا آمد و در ششم اسفند ماه 1362 در عملیات خیبر در سن 15 سالگی در منطقه طلائیه به شهادت رسید و جاوید الاثر ماند و سرانجام پیکر وی پس از 34 سال به زادگاهش بازگشت.
تاج بخش افزود: مراسم وداع با این شهید امشب (چهارشنبه شب) در مصلای امام خمینی(ره) گتوند، فاطمیه شهر ترکالکی و مسجدامام حسن مجتبی (ع) شهرسماله، و روز پنجشنبه درصالح شهر و شهر جنت مکان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود.
مردم شهرستان 74هزار نفری گتوند در شمال استان خوزستان 348شهید تقدیم انقلاب کردند.
7467/6068 خبرنگار:باقر ابراهیمی **انتشار: محمدعلی فریدپناه کانال خبری ایرنا خوزستان @ irnaahvaz برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.