به گزارش ایرنا با گذشت هفده هفته از رقابت های لیگ برتر، تیم های خوزستانی فولاد، صنعت نفت و استقلال به ترتیب با کسب 31، 24 و 14 امتیاز در مکان های سوم، هشتم و چهاردهم جدول رده بندی جای گرفته اند و باید دید در نیم فصل دوم رقابت ها چه نتایجی کسب خواهند کرد.
در این هفته از رقابت ها تیم فولاد خوزستان به مصاف مشکی پوشان می رود که در حال حاضر با هدایت رضا عنایتی با کسب 12 امتیاز قعرنشین جدول رده بندی می باشند.
فولادی ها در پنج مصاف قبلی خود با مشکی پوشان دو پیروزی کسب کرده اند ، همچنین سه دیدار دو تیم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.
سرخپوشان اهوازی که این روزها حال و روز خوشی را سپری می کنند و با دوازده بازی بدون باخت رکورد دار تیم های لیگ برتری به شمار می روند در حال حاضر با کسب 31 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند و تنها رقیب جدی پرسپولیس محسوب می شوند.
تیم فولاد خوزستان در فصل نقل و انتقالات با جذب بازیکنانی همچون حسن بیت سعید، فرشاد سالاروند و مجتبی حق دوست خط حمله و میانی خود را تقویت کرد و در ادامه به دنبال جذب یک مدافع وسط اهل کشور رومانی است.
در ادامه این رقابت ها تیم صنعت نفت آبادان دیگر نماینده خوزستان به مصاف تیم پدیده مشهد می رود که تاکنون موفق به برد برابر این تیم مشهدی نشده است.
در تقابل های قبل دو تیم ، صنعت نفت آبادان تاکنون سه مرتبه برابر پدیده تن به شکست داده و یک دیدار با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.
طلایی پوشان آبادانی که به لحاظ مالی با مشکلات کمتری نسبت به نیم فصل اول رقابت ها مواجه هستند، به دنبال کسب اولین پیروزی خود برابر این تیم مشهدی هستند.
تیم نفت آبادان در حال حاضر با کسب 24 امتیاز در مکان ششم رده بندی جای دارد و در آن سوی میدان تیم پدیده نیز با کسب 19 امتیاز در پله یازدهم جدول قرار دارد.
سوشا مکانی بازیکن سابق پرسپولیس و فولاد مهمترین خرید نفتی های آبادان می باشد که در فصل نقل و انتقالات به طلایی پوشان پیوست تا در نیم فصل دوم کمک حال فراز کمالوند باشد.
تیم استقلال خوزستان در این هفته از مسابقات میهمان تیم رده هفتمی سایپا است که هفته گذشته شکست سنگینی از نفتی های آبادان متحمل شد. این در حالی است که آبی های خوزستان هفته گذشته در خانه مغلوب هم نام تهرانی خود شدند.
شاگردان عبدالله ویسی که جایگاه خود را در جدول این فصل رقابت ها خوب نمی بینند برای فرار از قعر جدول نیاز به کسب سه امتیاز بازی دارند همچنین در سوی مقابل شاگردان علی دایی برای جبران شکست هفته قبل خود، بدنبال برد در این دیدار هستند.
آبی های خوزستانی که در نیم فصل بازیکنانی همچون آرام طبع،کلاه کج و قلاوند را جذب کردند در این دیدار بدون این که بازیکن محروم و مصدومی داشته باشند به مصاف تیم سایپا می روند.
تیم استقلال خوزستان در حال حاضر با کسب 14 امتیاز در مکان چهاردهم رده بندی قرار دارد که در صورت برد می تواند یک پله صعود کند.
دیدار نمایندگان خوزستان در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:
پنجشنبه 14 دی ماه:
فولاد خوزستان – مشکی پوشان (ساعت 15:00 ورزشگاه غدیر اهواز)
جمعه 15 دی ماه:
پدیده - صنعت نفت آبادان (ساعت 14:30 ورزشگاه ثامن مشهد)
سایپا - استقلال خوزستان (ساعت 16:30 ورزشگاه انقلاب تهران)
9879/6002
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.