تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در آغاز نیم‌فصل دوم لیگ برتر، میزبان استقلال خوزستان است.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، ادامه بازی‌های هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، فردا (یکشنبه) در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود و تراکتورسازان در تبریز مقابل استقلال خوزستان به میدان می‌روند.
 
شاگردان یحیی گل‌محمدی که سه‌شنبه هفته گذشته میهمان همین تیم خوزستانی بودند و با شکست در ضربات پنالتی، از دور رقابت‌های جام حذفی کنار رفتند، اکنون در خانه به دنبال جبران این شکست هستند.
 
تراکتوری‌های که در هفته‌های پایانی نیم‌فصل نخست، نتوانستند نتایج خوبی بگیرند، سرانجام بازی‌های نیم‌فصل اول را با کسب 17 امتیاز و قرار گرفتن در رده یازدهم به پایان رساندند؛ تیم استقلال خوزستان نیز در نیم‌فصل اول مسابقات، عملکرد خوبی نداشت و با 14 امتیاز، در رده سیزدهم ایستاد.
 
در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر، استقلال خوزستان در خانه موفق شد تراکتورسازی را با یک گل شکست دهد و دومین بازی فصل دو تیم نیز هفته پیش در جام حذفی برگزار شد که در ضربات پنالتی تراکتورسازی شکست خورد و حالا فردا در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز دو تیم برای سومین بار در فصل جاری به مصاف یکدیگر می‌روند و استقلال خوزستان امیدوار است که بتواند سومین پیروزی متوالی را هم مقابل تراکتور به دست آورد.
 
در پنج رویارویی اخیر دو تیم، تراکتورسازی یک بار به پیروزی رسیده و دو بار نیز استقلال خوزستان برنده شده و دو بازی نیز با تساوی به پایان رسیده است.
 
گفتنی است؛ دیدار بین دو تیم از ساعت 14:30 فردا (یکشنبه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز آغاز می‌شود و رضا کرمانشاهی، سعید قاسمی، محمد عطایی و سعاد وفاپیشه، داوران این بازی خواهند بود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.