به گزارش ایرنا فراز کمالوند جمعه شب در نشست خبری پس از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز اظهار کرد:در طول 90 دقیقه توپ و میدان در اختیار ما بود و تراکتور سازی تنها 2 موقعیت داشت.
وی افزود:در نیمه اول این دیدار داور پنالتی ما که روی کرار انجام شد را نگرفت و اگر این پنالتی به سود ما اعلام می شد سرنوشت این دیدار تغییر می کرد.
سرمربی صنعت نفت آبادان گفت:اگر اعتراض کنیم کمیته انضباطی ما را جریمه می کند ولی هواداران صنعت نفت منتظر برخورد کمیته داوران با داور این بازی هستند.
کمالوند گفت:همین داور در بازی برابر نفت تهران هم یک پنالتی به سود ما نگرفت و حق تیم صنعت نفت پایمال شد.
وی با انتقاد از وزارت نفت گفت:سال گذشته تا نیم فصل 50 درصد قرارداد بازیکنان داده شد ولی امسال تنها 20 درصد پرداخت شده است و ظاهرا وزارت نفت توانایی اداره این تیم را ندارد.
سرمربی صنعت نفت گفت:وضعیت ما مانند نفت تهران شده و اگر وزارت نفت در اداره صنعت نفت توانایی ندارد امتیاز این تیم را واگذار کنند زیرا کسانی هستند که این تیم را در اختیار بگیرند.
کمالوند افزود:در نیم فصل اول قول دادم رده تک رقمی داشته باشیم ولی با شرایط فعلی در نیم فصل دوم هیچ قولی نمی دهم و جدایی برخی بازیکنان تیم امکان دارد.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عصر امروز از هفته چهاردهم لیگ برتر با نتیجه یک بر یک برابر میهمانش تراکتورسازی تبریز متوقف شد تا با 18 امتیاز و یک بازی کمتر در رده هفتم جدول قرار گیرد.
7104/7165/6064
خبرنگار:مسعود گادار**تنظیم کننده:حمیدرضا ترابی فرد **انتشار: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.