شهرام پرنیاک شنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا اظهار کرد: امروز بسکتبال خوزستان با وجود سه تیم در لیگ برتر و چهار تیم در لیگ برتر امیدهای کشور به قطب اصلی بسکتبال کشور تبدیل شده و با برنامه ریزی منسجمی که طی 2 سال اخیر انجام شده، می توان به آینده بسکتبال استان خوش بین بود.
رییس هیات بسکتبال خوزستان آموزش و استعدادیابی را 2 رکن مهم در پیشرفت هر رشته ورزشی دانست و گفت: برای این که بتوانیم در آینده جایگاه کنونی خود را در بسکتبال کشور حفظ کنیم باید به آموزش و استعدادیابی توجه بیشتری کنیم به همین دلیل در سال جاری علاوه بر برگزاری جشنواره استعدادیابی، مربیان خود را به درون مدارس فرستادیم تا دانش آموزان مستعد و دارای فاکتور مناسب را جذب بسکتبال کنیم.
وی در ادامه به بسکتبال بانوان اشاره کرد و گفت: بانوان بسکتبالیست استان با حضور خود در سوپر لیگ و لیگ دسته یک، در چند سال اخیر رشد قابل ملاحظه ای داشته اند و این موضوع نشان می دهد که روزهای خوشی برای بسکتبال بانوان خوزستان در راه است اگر چه هنوز جای کار داریم و باید تلاش کنیم.
پرنیاک با اشاره به این که بسکتبال بانوان استان در آینده نزدیک می تواند هم ردیف آقایان حرف اول را در کشور بزند افزود: درخشش تیم بانوان پالایش نفت آبادان در سوپر لیگ، نوید بخش قهرمانی این تیم در لیگ امسال است. این تیم سال گذشته عنوان نایب قهرمانی سوپر لیگ کشور را از آن خود کرده بود و امسال شایستگی قهرمانی را دارد.
وی به نتایج تیم های خوزستانی حاضر در لیگ برتر امیدهای کشور اشاره کرد و گفت: در هفته پنجم از دور رفت این رقابت ها تیم صدرنشین نفت امیدیه برابر تیم پتروشمی بندرامام صف آرایی کرد که با نتیجه 81 بر 54 به برتری رسید تا تنها تیم بدون شکست گروه ب باشد و عنوان قهرمانی نیم فصل رقابت های لیگ برتر امید را از آن خود کند.
رییس هیات بسکتبال خوزستان ادامه داد: در این هفته تیم ملی حفاری دیگر نماینده استان در اهواز به مصاف تیم مقاومت میناب رفت که با نتیجه 72 بر 64 به پیروزی رسید همچنین تیم مهروبان نوین ماهشهر میهمان تیم مس کرمان بود که با حساب 75 بر 69 پیروز میدان شد و پس از نفت امیدیه در رده دوم جدول قرار گرفت.
به گزارش ایرنا دور برگشت رقابت های لیگ برتر امید باشگاه های کشور روز 17 آذرماه آغاز می شود.
9879/6002
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.