به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی روز چهارشنبه در حاشیه راهپیمایی شکوه وحدت مردم اهواز اظهار کرد: مردم خوزستان امروز به خیابان ها آمدند و علاوه بر محکومیت ناامنی های اخیر، مطالبات جدی خود را بیان کردند که بسیار حائز اهمیت است.
استاندار خوزستان با اشاره به این که دوشادوش مردم به دنبال حل مشکلات بیکاری و معیشتی آن ها هستیم افزود: متاسفانه در تجمعات اخیر عده ای معاند با این نظام در میان مردم حضور پیدا کرده و دست به حرکات ناشایستی زدند که اعتراض مردم را درپی داشت.
وی عنوان کرد: حرف این مردم و نگرانی‌ آنها توسط مسئولان شنیده شده اما تخریب اموال عمومی و ایجاد ناآرامی هیچ توجیهی ندارد. امروز حضور پرشور مردم خوزستان بار دیگر به دشمنان ثابت کردند که نمی توانند با حیله و نیرنگ به آرمان های نظام ضربه وارد کنند.
شریعتی با بیان این که ناآرامی های چند روز گذشته سبب اختلال در روند عادی زندگی مردم شده بود افزود: قطعا دشمنان از بروز این گونه مسائل در درون کشور خوشحال می شوند لذا جوانان ما باید هوشیارتر بوده و در دام دشمنان نیفتند.
وی با اشاره به این که مردم همیشه پشتوانه این نظام بوده و یاریگر مسوولان در حل مشکلات هستند افزود: همه ما باید به خوبی قدردان این ملت همیشه در صحنه باشیم و با سعه صدر در برطرف کردن مشکلات مردم بیشتر تلاش کنیم.
استاندار خوزستان ضمن تشکر از حضور مردم در این راهپیمایی گفت: همیشه سعی کردیم پیگیر مطالبات به حق مردم خوزستان باشیم و برطرف کردن دغدغه های جوانان استان برای ما بسیار مهم است.
9879/6002
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.