محمدرحیم نوروزیان سه شنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: نآارامیهای اخیر حرکتی کور و هیجانی بود که با نقد و اعتراضهای مدنی متفاوت است. بر کسی پوشیده نیست که فضای نقد و اعتراض در چارچوب قانون راهگشای حل مسائل خواهد بود.
وی ادامه داد: ظرف دو سال اخیر جمعی از مالباختگان موسسات مالی در مشهد اعتراضهای خود را آزادانه و بدون اغتشاش مطرح کردند، حرفهای آنان شنیده شد و هیچ مشکلی پیش نیامد. اعتراض با اغتشاش متفاوت است، دشمن تمامی تلاش خود را کرد تا از طریق ایجاد ناآرامی اهداف شومش را تحقق بخشد اما با هوشیاری و آگاهی ملت ناکام ماند.
فرماندار مشهد گفت: تخریب اموال عمومی، سردادن شعارهای هنجارشکنانه و بر هم زدن نظم عمومی حرف ضدانقلاب است و با این گروه برخورد قانونی می شود. در این ناآرامیها محدود اخیر شاهد به آتش کشیدن پرچم مقدس ایران توسط عناصر فریب خورده بودیم که خون صدها هزار شهید پایش ریخته شده است. این مسئله مورد انزجار شدید هر ایرانی است و هیچکس چنین کار شنیعی را تحمل نخواهد کرد.
وی افزود: مشهد شرایط کاملا عادی دارد. ظرف دیروز و امروز هیچگونه تجمع غیرقانونی در این شهر گزارش نشده است. در عین حال نیروهای پلیس با حضور در برخی مناطق بیش از پیش حافظ امنیت و مراقب آرامش مردم هستند.
خبرنگار: مریم انجیدنی **انتشار: حسین کریم زاده
3027/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.