به گزارش چهار شنبه ایرنا حجت الاسلام سیدمجید شرفی در جمع سران عشایر شادگان اظهار کرد: بدیهی است این اقدامات پلید و شوم و ناشایست از چارچوب مطالبات مسالمت آمیز در خصوص حل معضلات جامعه نظیر محرومیت، فقر، بیکاری و مشکلات شغلی و معشیتی نیست.
وی افزود: به طور قطع این آشوب ها نسخه ای است که توسط دشمنان اسلام و انقلاب برای کشور تدارک دیده شده و توسط جیره خواران آنان در کشور اجرا شده است.
حجت الاسلام شرفی گفت:ایجاد آشوب و افراطی گری و اهانت به ارزش های اسلام و انقلاب از جمله پرچم جمهوری اسلامی ایران و تخریب اماکن و اموال عمومی ملت، با انگیزه جبران شکست های اخیر استکبار جهانی در سوریه و عراق توسط جبهه مقاومت و پیروزی های حاصله در یمن علیه وهابیون کافر و ناکامی های دشمن در لبنان است.
وی افزود:استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا در منطقه این فتنه را در داخل کشور راه انداختند تا شاید بتوانند تا حدودی ذهن ملت های آزاده را از مساله قدس و فلسطین دور کنند.
امام جمعه شادگان اظهار کرد: خوشبختانه با تدابیر حکیمانه و عالمانه و فرزانگی رهبری و بصیرت و هوشیاری ملت انقلابی شریف و ولایتمدار ایران تمام توطئه ها و کینه توزی ها دشمنان نقش بر آب شده است.
وی افزود: ملت فهیم و آگاه به ویژه قشر جوان مسلمان بیشتر از این مواظب نقشه های دشمن مکار خواهند بود تا به یاری خدا این عناصر خود باخته و اوباش نتوانند آسیبی به کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کنند.
به گزارش ایرنا در این نشست جمعی از سران عشایر منطقه با محکوم کردن حوادث اخیر در شهرستان شادگان بر رعایت نظم و بیان مشکلات از مسیر قانونی تاکید کردند.
3015/7165/ 6037
خبرنگار: عدنا ن جواهری* تنظیم: حمیدرضا ترابی فرد* انتشاردهنده:عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.