به گزارش ایرنا این پزشکان علاوه بر فعالیت در بیمارستان و انجام اعمال جراحی و درمان بیماران بستری از صبح تا ظهر ، در درمانگاه های تخصصی دانشگاه علوم پزشکی دزفول نیز در ساعت عصر تا پاسی از شب به ویزیت بیماران با تعرفه دولتی می پردازند.
به گفته این پزشکان متخصص کارانه آنان از ابتدای امسال تاکنون پرداخت نشده ضمن اینکه حقوق آنان نیز به موقع پرداخت نمی شود.
به گزارش ایرنا پرداخت نشدن کارانه و حقوق این پزشکان متخصص باعث تعطیلی درمانگاه تخصصی دولتی شوش در چند روز در هفته گذشته شد.
درمانگاه تخصصی بیمارستان بزرگ دزفول نیز از روز شنبه ( دیروز ) به دلیل غیبت پزشکان متخصص که نسبت به پرداخت نشدن کارانه خود معترض می باشند به تعطیلی کشیده شده است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه پزشکان شاغل در این دانشگاه در شهرهای دزفول ، شوش و گتوند از یکسال پیش تاکنون کارانه دریافت نکرده اند گفت: پرداخت کارانه و حقوق ، مطالبه این پزشکان است.
مهرداد کلانتریان افزود: 50 پزشک متخصص در شهرهای دزفول،شوش و گتوند مطب ندارند و موظف اند در درمانگاه های تخصصی بیمارستان ها فعالیت کنند.
وی با بیان اینکه از یکسال پیش تاکنون پزشکان متخصص زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی دزفول کارانه و حقوق ماهیانه خود را دریافت نکرده اند که البته این یک مشکل سراسری است و مربوط به این دانشگاه تنها نیست اظهارداشت:برای حل مشکل این پزشکان مکاتبات فراوانی صورت گرفته ولی تاکنون نتیجه ای نداشته است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول ادامه داد:این دانشگاه یک هزار و300 میلیارد ریال از سازمان های بیمه گر طلب دارد که اگر طلب این دانشگاه پرداخت شود گشایشی در کار دانشگاه و پزشکان متخصص درمانگاه ها صورت خواهد گرفت.
7278/6068
خبرنگار:رقیه کردی-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.