به گزارش ایرنا کیکاووس سعیدی روز یکشنبه در مجمع انتخاب رییس هیات گلف خوزستان که در اهواز برگزار شد اظهار کرد: انتظار می رود که هیات های استانی تنها با یک نفر اداره نشوند و با تشکیل کمیته های مربوطه، از حضور جوانان و تجربه پیشکسوتان رشته گلف به خوبی بهره ببرند.
وی مشکل اصلی این رشته را در کشور نبود زیرساخت مناسب دانست و گفت: برای این که بتوانیم در مسیر پیشرفت گام برداریم ابتدا باید زیرساخت لازم را در اختیار داشته باشیم در غیر این صورت نمی توان گام های موثری برداشت.
وی افزود: برای اینکه بتوانیم بخش خصوصی را وارد رشته گلف کنیم ابتدا باید در بین سرمایه گذاران ایجاد انگیزه کرد سپس از این طریق کمبود زیرساخت های خود را برطرف کنیم.
سعیدی با بیان اینکه خوزستان مهد و خاستگاه گلف ایران است گفت: با توجه به استعدادهای انسانی فراوان و وجود زیرساخت های مناسب در این استان، رشته گلف در خوزستان هیچ گاه غریب نیست. هم اکنون 2 عضو از هیات رییسه فدراسیون خوزستانی هستند و بنا داریم کرسی های بیشتری را به ورزشکاران و پیشکسوتان این استان اختصاص دهیم.
وی جذب حامی مالی را از مهمترین وظایف هیات های استانی دانست و اظهارکرد: هیات های استانی در واقع چارت کوچک شده فدراسیون محسوب می شوند لذا انتظار می رود هیات های شهرستانی مشکلات و یا پیشنهادات خود را از این طریق دنبال کنند و بنا نیست تمام موارد به سوی فدراسیون منتقل شود.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیزگفت: تاریخ گلف ایران با خوزستان گره خورده و گسستنی نیست لذا از فدراسیون انتظار می رود که از ظرفیت پیشکسوتان خوزستان در فدراسیون بیشتر استفاده کند.
افشین حیدری برنامه ریزی در بخش زیرساخت، اعزام به مسابقات کشوری و رسیدگی به گلف بانوان را از مهمترین اقداماتی دانست که باید در دستور کار رییس هیات جدید استان قرار گیرد و افزود: بخش استعدادیابی از دیگر مواردی است که باید به آن توجه کرد که از طریق تفاهم نامه با آموزش و پرورش می توان اقدامات خوبی در این راستا انجام داد.
وی گفت: خوزستان باید به عنوان قطب گلف کشور مد نظر قرار گیرد و از سوی فدراسیون اقدامات خوبی در این استان انجام شود. ما آماده راه اندازی نخستین مدرسه گلف خوزستان در شهرستان مسجدسلیمان هستیم اما متاسفانه زمین لازم را برای انجام این کار در اختیار نداریم.
وی در ادامه به حضور وزیر ورزش و جوانان در خوزستان اشاره کرد و افزود: از آرزوهای دیرینه ورزشکاران خوزستان راه اندازی سالن چهار هزار و 500 نفری اهواز است که با موافقت وزیر ورزش و جوانان تمام هزینه های احداث این سالن نیمه تمام به عهده وزارتخانه قرار گرفت.
9879 / 6037
خبرنگار: محمد شاکری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.