به گزارش خبرنگار ایرنا، فریبا محمدیان روز یکشنبه در دیدار با استاندار کرمانشاه که در سالن جلسات دفتر وی برگزار شد، اظهار کرد: با حمایت های خوبی که از ورزش بانوان در سال های اخیر صورت گرفته است شاهد دستاوردهای خوبی توسط بانوان ورزشکار بوده ایم.
وی ادامه داد: بانوان ورزشکار کشومان با حجاب کامل اسلامی در مسابقات مختلف مقتدرانه ظاهر شده اند و توانسته اند بارها پرچم پرافتخار کشورمان را به اهتزار درآورند.
محمدیان افزود: برای ادامه این موفقیت ها، بانوان ورزشکار ما نیازمند توجه و حمایت بیش از پیش مسئولان هستند.
معاون وزیر ورزش و جوانان در ادامه به وجود بانوان ورزشکار توانمند در استان کرمانشاه اشاره و اظهار کرد: در سال های اخیر شاهد افتخار آفرینی زیادی از سوی آنان بوده ایم.
وی افزود: استاندار کرمانشاه فردی ورزش دوست و علاقه مند به فعالیت های ورزشی است و این می تواند نکته امیدوار کننده ای برای جامعه ورزشی این استان خصوصا بانوان باشد.
محمدیان همچنین گفت: بانوان ورزشکار به عنوان نیمی از جامعه ورزشی کشور باید از شرایط و امکانات لازم برای ادامه فعالیت های ورزشی برخوردار باشند و در وزارتخانه نیز تلاش می شود این شرایط برابری در تمام رشته ها ایجاد شود.

** زلزله 40 میلیارد ریال خسارت به زیرساخت های ورزش کرمانشاه وارد کرد
در این دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز با بیان اینکه زلزله مهیب 7.3 ریشتری شامگاه 21 آبان خسارت های فراوانی را به اماکن و زیرساخت های ورزش استان وارد آورد، میزان این خسارت ها را 40 میلیارد ریال ذکر کرد.
سید ارسلان حسینی یادآوری کرد: قرار است برای جبران این خسارت ها، وزارت ورزش و جوانان 20 میلیارد ریال و از داخل استان نیز 20 میلیارد ریال کمک شود.
وی تصریح کرد: در جریان زلزله کرمانشاه وزیر ورزش و جوانان از همان ساعات ابتدایی پیگیر کار بودند و دستورات لازم را برای کمک به زلزله زدگان صادر کردند.
مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه با اشاره به کمک های نقدی و غیرنقدی صورت گرفته توسط وزارت ورزش و جوانان به زلزله زدگان استان، افزود: قرار است 15میلیارد ریال دیگر از سوی این وزارتخانه به مناطق زلزله زده کمک شود.
وی از حمایت های استاندار کرمانشاه از بخش ورزش نیز قدردانی و ابراز امیدواری کرد با ادامه این کمک ها شاهد موفقیت های بیشتر ورزشکاران خصوصا بانوان ورزشکار باشیم.
در استان کرمانشاه بیش از 30 هزار بانوی ورزشکار به صورت بیمه شده در 48 هیات ورزشی مشغول به فعالیت هستند.
3033/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.