به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدمجید شرفی در خطبه های این هفته نماز جمعه شادگان با سفارش مردم به ایمان و تقوای الهی و دروی از محرمات پرهیز، از اعمال سلیقه شخصی در جابجایی مدیران در شادگان، بر ترجیح مصلحت عمومی بر مصالح و منافع شخصی و حزبی تاکید کرد.
وی اظهارکرد:متاسفانه آنچه هم اکنون شاهد آن هستیم خارج از این چهارچوب است.
وی افزود:جابجایی مدیران اجرایی این شهرستان اگر با تدبیر و مصلحت نباشد به طور قطع هزینه آن را مردم متحمل خواهند شد.
حجت الاسلام شرفی لازمه جابجایی مدیران اجرایی شهرستان را هم ترازی در جایگزین، تسلط کاری، اقتدار مدیریتی و تجربه و تخصص دانست و بیان داشت: اخلاق مدیریتی و مدیریت اخلاقی، تکمیل و به ثمرنشستن پروژه های نیمه تمام و در حال اجرا باید در دستور کار مدیران جدید قرار گیرد.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه شادگان فرا رسیدن میلاد عیسی مسیح (ع) را تبریک گفت و اظهارکرد: پیروان راستین ادیان الهی با تبعیت و الگوی گیری از سیره اخلاقی این پیامبر بزرگ در جهت تحکیم عدالت و گسترش صلح و آرامش در جامعه و مقابله با ظلم و استبداد و زورگویی و زیاده خواهی مستکبران عالم اقدمات مثبتی از خود نشان بدهند.
امام جمعه شادگان همچین به صدور قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل با اکثریت آرا در مخالفت با تغییر وضعیت قدس اشغالی اشاره کرد و افزود: این قطعنامه پیروزی حق ، عدالت و تاریخ است و کشورهایی که از آن حمایت کردند اراده ملت آزاد در مخالفت با سلطه آمریکا و اقدامات سیاسی زورگویانه واشنگتن را نشان دادند.
حجت الاسلام شرفی به سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی با فرمان حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: این نهاد نقش مهمی در کاهش بیسوادی درکشور داشته است.
3015/7165/ 6037
خبرنگار: عدنان جواهری* تنظیم: حمیدرضا ترابی فرد* انتشاردهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.