پس از ۱۲ روز فعالیت، هفته فرهنگی هنری شوشتر با ویژه برنامه موسیقی پاپ به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، هفته فرهنگی هنری شوشتر که با حضور غلامرضا شریعتی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و جمعی از مسئولان و هنرمندان و مردم در محوطه آبشار ها افتتاح شده بود، شب گذشته با رویداد دیگری با عنوان موسیقی پاپ، به کار خود پایان داد.

علی بهرامی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر ضمن تقدیر از کارگروه اجرایی هفته فرهنگی هنری افزود: هنرمندان شوشتر روز های سخت اما شیرینی را در راستای انعکاس توانمندی‌ های فرهنگ و هنر شهرستان پشت‌ سر گذاشتند و باید از این همه همدلی و همراهی آنان و هم چنین پشتیبانی مسئولان استان و شهرستان قدردانی کرد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شوشتر گفت: شوشتر  به عنوان نخستین شهر برگزار کننده هفته فرهنگی هنری در طول این مدت پذیرای مهمانان بسیاری بود و رضایت آنان از حضور در برنامه‌ ها گواه روشنی بر عزم جدی دست اندرکاران و هنرمندان در برگزاری رویداد های فرهنگی هنری بود.

بهرامی گفت: موسیقی نیز یک ظرفیت غیر قابل انکار و تاثیر گذار است که با همت انجمن موسیقی این شهرستان و فعالان عرصه موسیقی، ویژه برنامه موسیقی پاپ شوشتر در دستور کار قرار گرفت و خوشبختانه به مرحله اجرا در آمد.

علی بهرامی افزود: برنامه موسیقی پاپ در تالار فرهنگ برگزار و با استقبال چشمگیر مردم رویه‌ رو شد، و در این برنامه میلاد منجزی، محسن بابا احمدی، محتبی خادم، مرتضی شنبه زاده، مجتبی الیاسی، مهدی منجزی  به اجرای برنامه پرداختند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.