به گزارش روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، رئیس خدمات عملیات این شرکت با اعلام این خبر گفت: با توجه به حساسیت واحدهای عملیاتی و لزوم کنترل دقیق چاه‌ها و تأسیسات با هدف صیانت از سرمایه ملی  در راستای ایمن‌سازی و حفظ و نگهداشت چاههای تولیدی اقدامات قابل ملاحظه‌ای از سوی کارکنان خدمات عملیات این شرکت با استفاده از توان و امکانات داخلی انجام گرفته است.

طیبی انجام بیش از 700 مورد گریسکاری و روانسازی شیرآلات و ادوات چاه‌ها و تأسیسات، 1٥٠ مورد همکاری با مهندسی تولید شرکت و بیش از 40 مورد موشکرانی و توپکرانی در شرایط نامناسب  آب و هوایی منطقه تحت نظارت مستمر و طبق برنامه‌ریزی منظم را بخشی از اقدامات انجام شده در این راستا عنوان نمود.

وی با اشاره به وضعیت جاده‌ها و بعد مسافت تأسیسات و چاههای تولیدی گفت:  در این خصوص بیش از ١٤٠ مورد انواع شیرآلات عملیاتی درتأسیسات بابهره گیری از امکانات بومی تعمیر وبازسازی شده اند.

رئیس خدمات عملیات شرکت در ادامه افزود:  بیش از ١٠٠٠ مورد رفع نشت، حصارکشی  و نصب تسهیلات و ادوات سرچاهی، با استفاده از امکانات داخلی شرکت طی شش ماه نخست امسال با کار و تلاش شبانه روزی کارکنان خدمات چاهها از جمله اقدامات اجرا شده در این زمینه بوده است.

طیبی گفت: با توجه به تعهد کارکنان واحدهای خدمات عملیات شرکت به حفظ و نگهداری و صیانت از دستگاهها،  یکی از اقدمات شایسته در خصوص ایمن‌سازی چاهها، تخلیه حوضچه چاهها و شیرخانه‌ها بوده که با تلاش‌های مضاعف نیروهای خدمات عملیات بیش از 850 مورد تخلیه و بهسازی از سلر چاهها و  شیرخانه‌ها انجام شده است. 

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 809324
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.