رئیس خدمات عملیات این شرکت گفت:با تلاش کارکنان، گاز آغاجاری بیش از 3 هزار مورد اقدام پیشگیرانه و اصلاحی در راستای ایمن سازی، حفظ و نگه داشت چاه های تولیدی توسط واحد خدمات چاه ها در شش ماه اول سال جاری انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، طیبی بیان کرد: با توجه به حساسیت واحدهای عملیاتی و لزوم کنترل دقیق چاه‌‌ها و تأسیسات با هدف صیانت از سرمایه ملی در راستای ایمن‌سازی و حفظ و نگه داشت چاه‌های تولیدی اقدامات قابل ملاحظه‌ ای از سوی کارکنان خدمات عملیات این شرکت با استفاده از توان و امکانات داخلی انجام گرفته است.

وی ادامه داد: انجام بیش از 700 مورد گریس کاری و روان سازی شیرآلات و ادوات چاه‌ ها و تأسیسات، 150 مورد همکاری با مهندسی تولید شرکت و بیش از 40 مورد موشکرانی و توپکرانی در شرایط نامناسب  آب و هوایی منطقه تحت نظارت مستمر و طبق برنامه‌ریزی منظم را بخشی از اقدامات انجام شده در این راستا عنوان نمود.

طیبی افزود: با اشاره به وضعیت جاده‌ ها و بعد مسافت تأسیسات و چاه های تولیدی، گفت:  در این خصوص بیش از 140 مورد انواع شیرآلات عملیاتی درتأسیسات با بهره گیری از امکانات بومی تعمیر و بازسازی شده اند.

رئیس خدمات عملیات شرکت در ادامه بیان کرد:  بیش از 1000 مورد رفع نشت، حصارکشی  و نصب تسهیلات و ادوات سرچاهی، با استفاده از امکانات داخلی شرکت طی شش ماه نخست امسال با کار و تلاش شبانه روزی کارکنان خدمات چاه ها از جمله اقدامات اجرا شده در این زمینه بوده است.

طیبی خاطر نشان کرد: با توجه به تعهد کارکنان واحد های خدمات عملیات شرکت به حفظ و نگه داری و صیانت از دستگاه ها،  یکی از اقدمات شایسته در خصوص ایمن‌سازی چاه ها، تخلیه حوضچه چاه ها و شیرخانه‌ ها بوده که با تلاش‌ های مضاعف نیرو های خدمات عملیات بیش از 850 مورد تخلیه و به سازی از سلر چاه ها و  شیرخانه‌ ها انجام شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.