عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: برای مهار آتش در رگ سفید تا کنون اقدامات خوبی انجام گرفته است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، عدل هاشمی‌پور اظهار کرد: کارکنان خستگی‌ناپذیر صنعت نفت جنوب در این مدت  اقدامات  قابل توجه‌ای برای مهار آتش انجام داده‌اند.

عضو کمیسیون انرژی در مجلس افزود: بر اساس بازدیدی که صورت گرفت ساخت استخرهایی با مجموع  ظرفیت بیش از۲۰۰ هزار لیتر آب که شامل  دو استخر است و ساخت دو لوکیشن به جهت برپایی دکل‌ها به مساحت تقریبی هر کدام ۱۰ هزار متر مربع، پاک‌سازی محوطه مورد نظر و خط انتقال آب به طول ۲۵۰ کیلومتراز  اقدامات بزرگی است که در این مدت کم برای مهار آتش صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر عملیات به خوبی پیش می‌رود  و کارکنان صنعت نفت مناطق نفت‌خیز جنوب، شرکت ملی حفاری ایران، ناوگان ترابری مناطق نفت‌خیز، شرکت نفت گچساران و آغاجاری و آتش نشانان خستگی‌ناپذیر مناطق نفت‌خیز جنوب با حمیت، وحدت و همدلی در راستای برنامه‌ریزی جامع برای مهار این آتش تلاش‌های خوبی انجام داده‌اند.

رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی در مجلس با بیان اینکه هم اکنون دو دکل حفاری در منطقه مستقر شده‌اند، اذعان کرد: در حال حاضر در این مدت کم عملیات حفاری خوبی صورت شده است.

این مسوول تصریح کرد: مدیران مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران با جدیت و تلاشی خستگی‌ناپذیر به صورت شبانه روزی در تلاش هستند و تاکنون ابتکار عمل خوبی از خود نشان داده‌اند و بر اساس بررسی که صورت گرفته امیدورم تا پایان هفته‌جاری آتش رگ سفید مهار شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.