حسین عباسی شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ما در حوزه قهرمانی و کسب مدال هیچ مشکلی نداریم و همیشه عناوین برتر رشته ای مختلف به بچه های استان می رسد اما با این وجود هنوز یک پیست استاندارد خوب نداریم تا بتوانیم میزبانی مسابقات کشوری را تقبل کنیم.
دبیر هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان با بیان این که در سال 95 عنوان برتری هیات کشور را به خود اختصاص دادیم افزود: با روندی که در پیش گرفته ایم امیدوارم در سال 96 باز هم این عنوان را تکرار کنیم.
وی ادامه داد: ورزشکاران استان در رشته های درگ، اسلالوم، دریفت و کارتینگ جز نفرات برتر کشور هستند همچنین در رشته موتورکراس با حضور بیژن یوسفی همیشه بر روی سکو قرار داریم.
عباسی با بیان این که خوزستان بر خلاف استان های دیگر در چندین رشته صاحب مدال است افزود: با توجه به این که ورزشکاران استان در کسب مدال حریص هستند تلاش می کنیم فعالیت خود را در دیگر رشته ها بیشتر کنیم.
وی در پایان به حضور شهاب پیشانی دار ملی پوش کشور در رقابت های بین المللی کار پارک دریفت اشاره کرد و گفت: این رقابت ها در کشور کویت برگزار شد و پیشانی دار به خوبی از مرحله اول صعود کرد اما در مرحله دوم خودرو این ورزشکار آسیب دید و از صعود به مرحله بعد باز ماند.
9879/6002
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.