حسین عباسی شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: چهارمین مرحله از مسابقات اتومبیلرانی کارتینگ روتکس مکس قهرمانی کشور طی روزهای دهم و یازدهم آذرماه به میزبانی تهران برگزار شد که در پایان ورزشکار خوزستانی به عنوان قهرمانی دست یافت.
دبیر هیات اتومبیلرانی و موتور سواری خوزستان افزود: مهربد شاملید اتومبیلران نامدار خوزستانی که در کلاس جونیور این رقابت ها شرکت کرده بود به مقام قهرمانی رسید. خوشبختانه بچه های خوزستان در این رشته جزو نفرات برتر استان هستند و همیشه ب روی سکو قرار داریم.
وی با اشاره به این که شاملید یک ماه گذشته به همراه تیم ملی در مسابقات جهانی روتکس مکس بلژیک شرکت کرد که عملکرد قابل قبولی داشت افزود: روتکس مکس یکی از رشته های جذاب اتومبیلرانی است و در طی سال های اخیر علاقه مندان بی شماری در استان جذب این رشته شده اند.
عباسی در ادامه به سومین مرحله رقابت های دریفت کشور که روز گذشته در تهران برگزار شد افزود: در این رقابت ها خودرو شهاب پیشانی‌ دار اتومبیلران خوزستانی و قهرمان چندین دوره این رشته در رقابت با دیگر اتومبیلرانان دچار مشکل شد اما با این وجود در مسابقات حضور پیدا کرد و به عنوان چهارمی رسید.
وی با اشاره به این که پیشانی دار نفر اول این رشته در ایران محسوب می شود افزود: با توجه به امتیازات این ورزشکار در سه مرحله از مسابقات، پیشانی دار هنوز در صدر گروه قرار دارد و به احتمال فراوان همچون سال های قبل عنوان قهرمانی این رقابت ها را به خود اختصاص می دهد.
دبیر هیات اتومبیلرانی و موتور سواری خوزستان گفت: قرار است پیشانی دار در رقابت های دریفت تبلیغاتی که روزهای 16 و 17 آذرماه به میزبانی کشور کویت برگزار می شود، به همراه چند تن از اتومبیلرانان کشور شرکت کند و احتمال کسب مقام توسط او بسیار است.
9879/6002
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.