محمد سهراب بیگ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سونیا گماری در بخش بانوان و امیرمحمدفتاح پور و محمدصدیق حشمتیان در بخش آقایان به رقابت های قهرمانی آسیا اعزام شدند.
وی تصریح کرد: رقابت های کانوپولوی بانوان و آقایان قهرمانی آسیا در رده های سنی جوانان و بزرگسالان قرار است به میزبانی مالزی برگزار شود.
سهراب بیگ ادامه داد: ملی پوشان کانوپولوی ایران شب گذشته تهران را به مقصد کوالالامپور محل برگزاری مسابقات ترک کردند تا از 17 تا 22 آبان به مصاف رقبای خود بروند.
رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه همچنین از دلارام مرزآبادی سرمربی تیم بانوان بزرگسالان و اشکان صیادی سرمربی تیم مردان بزرگسالان ایران در رقابت های قهرمانی آسیا یاد کرد.
وی در ادامه به وضعیت آمادگی ملی پوشان کرمانشاهی تیم ملی اشاره و اظهار کرد: خوشبختانه هر سه نفر آن ها شرایط آمادگی خوبی دارند و ماه هاست که در اردو زیرنظر کادر فنی تمرینات خود را به صورت مرتب پیگیری می کنند.
سهراب بیگ افزود: رقابت های قهرمانی آسیا محل حضور برترین های این قاره است و رقبا با آمادگی کامل به میدان می آیند اما تیم های آقایان و بانوان ایران نیز وضعیت خوبی دارند.
رئیس هیات قایقرانی کرمانشاه گفت: تیم کانوپولوی بانوان ایران از سال 2005 تا 2013 و در پنج دوره متوالی این رقابت ها عنوان قهرمانی را کسب کرد و در دوره قبل که سال 2015 برگزار شد، نیز نایب قهرمان شد.
وی گفت: تیم مردان ایران نیز در سه دوره اخیر این رقابت ها در سال 2011 قهرمان آسیا شد و در سال های 2013 و 2015 نیز موفق به کسب مقام سوم شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.