به گزارش ایرنا فرزاد کوهیان روز دوشنبه پس از پیروزی تیمش مقابل رعد پدافند خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر دوتیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند، روند بازی در نیمه دوم برای ما بهتر شد و توانستیم برنامه های خود را به حریف دیکته کرده و پیروز میدان شویم.
سرمربی تیم دانشگاه آزاد با بیان این که انسجام و کار دفاعی بازیکنانم نسبت به دور رفت بهتر بود افزود: در بازی امروز به یک سری نقاط ضعف خود پی بردیم که باید وقت گذاشت و آن ها را برطرف کرد اما در کل تیم ما بازی به بازی بهتر خواهد شد و امیدوارم در پایان لیگ نتیجه قابل قبولی کسب کنیم.
وی در خصوص اتفاقاتی که در کوارتر چهارم بین بازیکنان هر دوتیم به وجود آمد افزود: متاسفانه ابتدا از طرف بازیکن تیم حریف تشنج ایجاد شد که لازم نبود اما داور با مدیریت خوب این موضوع را کنترل کرد. امیدوارم از قبیل حرکات دیگر در بسکتبال ما به وجود نیاید.
کوهیان در پاسخ به این پرسش که در پایان فصل چه جایگاهی برای تیمش تصور می کند افزود: نمی دانم کجای جدول قرار بگیریم ولی اگر بازی به بازی روند خوب خود را دنبال کنیم می توانیم به رتبه های بالایی جدول برسیم.

**سرمربی تیم بسکتبال رعد پدافند خوزستان: بی شک در لیگ برتر ماندگار هستیم

سرمربی تیم رعد پدافند خوزستان گفت: هرچند با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم می کنیم اما مطئن باشید در لیگ برتر ماندگار هستیم.
به گزارش ایرنا غفور کامروا روز دوشنبه پس از شکست تیمش مقابل دانشگاه آزاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گاهی مواقع یک داور می تواند به روند بازی کمک کند وبعضا می تواند با ضعف کاری خود منجر به پاشیده شدن بازی شود. همان گونه که در کوارتر چهارم دیدیم داور بی جهت بازیکن ما را با خطای فنی جریمه می کند.
سرمربی تیم رعد پدافند خوزستان با بیان این که مشکلات ما همچنان ادامه دارد و در خرج و مخارج تیم کمک رسانی نداریم افزود: هر چند امروز از سوی مدیرکل ورزش وجوانان استان مبلغ 50 میلیون ریال به ما کمک شد تا بتوانیم برای بازی هفته آینده به گرگان سفر کنیم اما باید گفت که هزینه بلیط رفت و برگشت بازیکنان به تنهایی 75 میلیون ریال خواهد شد.
وی با اشاره به این که پیش از انجام هر بازی دغدغه هزینه بلیط رفتن به مسابقات را داریم افزود: به همین دلیل مجبوریم تنها یک روز مانده به مسابقه به شهرستان های دور دست سفر کنیم تا از هزینه های ما کاسته شود.
کامروابا بیان این که تیم ما نسبت به دور رفت بهتر شده است افزود: دانشگاه آزاد تیم پر مهره ای است و از امکانات خوبی برخوردار بود در حالی که ما یک سری سرباز و بازیکنان جوان را به میدان می فرستیم و چون نیمکت قوی نداریم در مواقعی از بازی کم می آوریم.
وی با اشاره به این که در پست پنج و یک به بازیکن نیاز داریم اما به دلیل نبود اعتبار دسته ما بسته است افزود: شرایط سختی بر تیم ما حکم فرما است اما سعی می کنیم در بازی هفته آینده با شهرداری گرگان برای پیروزی به میدان می رویم و کسب 2 امتیاز آن دیدار کمک بسیاری به ما خواهد داشت. همانطور که دیدید امروز به چند بازیکن خود استراحت دادیم تا در بازی برابر شهرداری گرگان بتوانیم از آن ها استفاده کنیم.
سرمربی تیم رعد پدافند خوزستان در پایان گفت: بازی امروز بیشتر فیزیکی بود و در واقع بین دو تیم جنگ بود و این موضوع از زیبایی بازی کاسته بود. بازیکن سنتر حریف با سر به بازیکن ما ضربه زد اما داور از این موضوع غافل ماند.
9879/6002خبرنگار : محمد شاکری **انتشار : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.