غفور کامروا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : تمام اعضای تیم از بروز مشکلات مالی کلافه شده اند و تنها امیدشان کمک استاندار ورزش دوست و دیگر مسئولان استان است. برای این که بتوانیم تیم رعد پدافند را سر پا نگه داریم باید هر چه زودتر مسائل مالی آن را برطرف کنیم در غیر این صورت نمی توان ادامه حیات داد.
سرمربی تیم بسکتبال رعد پدافند خوزستان با بیان این که در طول این چند روز به سراغ مسئولان بسیاری رفتیم اما کسی به ما وقت ملاقات نمی دهد تا مشکلات مان را بازگو کنیم افزود: با این شرایط دیگر نمی توان کار کرد و نمی دانیم برای حل مشکل خود به چه کسی پناه بیاوریم.
وی با اشاره به این که همچنان منتظر هستیم که در چند روز آینده به همراه مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به نزد استاندار برویم تا از نزدیک با تیم ما بهتر آشنا شود افزود: با توجه به علاقه بسیار استاندار به ورزش و کمک هایی که در مدت حضورش به جامعه ورزش داشته است امیدواریم با دخالت استاندار مشکلات تیم برطرف شود.
کامروا با بیان این که هنوز به هیچ کدام از بازیکنان تیم یک ریال نیز پرداخت نکرده ایم و تنها توانستیم آن ها را با وعده دادن توجیه کنیم، گفت: تیم ما از پتانسیل و استعدادهای خوبی بهره مند است که در صورت توجه به آن ها می توان شاهد شکوفایی و خلق نتایج درخشان بود لذا حیف است که این تیم با عدم بی توجهی از گردونه رقابت ها حذف شود.
به گزارش ایرنا تیم رعد پدافند خوزستان در هفته اول از دور برگشت رقابت های لیگ برتر بسکتبال میزبان تیم دانشگاه آزاد است. نماینده خوزستان در حال حاضر با کسب 9 امتیاز در جایگاه هشتم رده بندی قرار دارد.
/6002/9879
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.