مدیر کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند گفت: برنامه‌ های ورزشی گسترده‌ای در جشنواره «جزیره ورزش» هم چنین آموزش رایگان رشته های ورزشی به مردم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، پیمان ادیبی، اظهار کرد: جشنواره جزیره ورزش که هم‌ زمان با جشنواره خرید طلایی اروند برگزار می‌شود یک رخداد بزرگ ورزشی است که طی آن تمامی رشته‌های مستقر در منطقه آزاد اروند در یک مکان خود را معرفی می‌کنند.

وی افزود: در همین راستا غرفه‌ ها به تعداد لازم به هیات‌ ها تحویل داد شده است و تعداد تشک‌ های ورزشی از ۳ عدد به ۱۲ عدد افزایش پیدا کرد که در نهایت یک هزار و ۲۰۰ متر تشک پهن می‌شود، هم چنین تمامی وسایل مورد نیاز به مکان برگزاری جشنواره جزیره ورزش«سالن نمایشگاه‌ های بین‌ المللی منطقه آزاد اروند» انتقال پیدا کرده است.

مدیر کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند، ادامه داد: ساعت ۱۸:۳۰ روز ۱۲ آذر ماه مراسم افتتاح آن آغاز شده و جشنواره به‌صورت رسمی آغاز به کار می‌کند.

وی توضیح داد: برنامه‌ های جانبی نیز برای این جشنواره در نظر گرفتیم که ۱۰ شب مراسم جشن با حضور هنرمندان بومی، جشنواره پخت غذا های محلی و ارائه و معرفی ورزش‌ های بومی، محلی، روستایی و عشایری منطقه آزاد اروند را شامل می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند، عنوان کرد: رشته‌ هایی که مردم و خانواده‌ ها می‌توانند در همان محل برگزاری جشنواره جزیره ورزش آن را انجام دهند شامل بدمینتون، تیراندازی، تیر و کمان، بیلیارد، تنیس روی میز، شطرنج، بسکتبال، والیبال و مسابقات پنالتی فوتبال است.

ادیبی خاطر نشان کرد: آموزش تمامی رشته‌ ها نیز در محل جشنواره داده می‌شود و مردم می‌توانند آن‌ ها را از نزدیک لمس کنند که شامل رشته‌ هایی مانند بدمینتون، شمشیر بازی، کاراته، تکواندو، جودو، وشو، ژیمناستیک، آمادگی جسمانی، یوگا و ایروبیک می‌شود؛ هم چنین برنامه‌ های نمایشی گسترده‌ای نیز در این جشنواره دیده‌ شده است که شامل نمایش‌ های رزمی، ایروبیک پیشرفته و پارکور می‌شود.

ادیبی اظهار کرد: تمامی رشته‌ ها در این جشنواره توانمندی‌ ها، خاصیت، نوع فعالیت و تفاوت با دیگر رشته‌ ها را عرضه کرده و آموزش می‌دهند و عموم مردم می‌توانند در مکان‌ هایی که این رشته‌ ها در شهر آموزش داده می‌شوند حضور پیدا کنند.

وی گفت: برنامه داریم تعدادی از مسابقات را هم‌ زمان با این جشنواره به‌ صورت رسمی برگزار کنیم تا مردم با نوع مسابقه و رشته مربوطه آشنا شوند که شامل مسابقات کشتی،  شمشیر بازی و والیبال می‌شود و تیم‌ های والیبال ادارات مستقر در منطقه در این جشنواره با یکدیگر رقابت می‌کنند. در مابقی رشته‌ ها نیز از تیم‌ های مستقر در منطقه و استان استفاده می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند، تاکید کرد: نمایش برنامه‌ های فرهنگی در کنار برنامه‌ های ورزشی از جمله برنامه‌ های جشنواره جزیره ورزش در نظر گرفته شده که شامل عروسک‌ های غول‌ پیکر، عروسک‌ های تَن‌پوش، نمایش‌ های خیابانی و اجرای پرفورمنس می‌شود و  هم‌ زمان با دیگر برنامه‌ های جشنواره از ساعت ۱۸:۰۰ تا ۲۲:۰۰ در محل جشنواره به اجرا در می‌آید.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.