به گزارش ایرنا در این پیام آمده است: هنر تئاتر که برآمده و برخوردار از خرد جمعی است، محملی سترگ برای بیان صحیح و کارآمد مفاهیم بلند و متعالی و زبانی صریح برای انتقال آنها محسوب می شود.
در ادامه آمده است تئاتر با گشودن پنجره ای رو به مخاطبان خود ، چراغ گفت و گو و مفاهمه را بر می افروزد تا انسان ها با تمرین رواداری و مروت، فردایی آرامتر را به تماشا بنشینند.
وزیر ارشاد در ادامه این پیام افزود: در فراز و نشیب تاریخ و در گذر زمان، دوران دشواری بر سرزمین ما گذشته است که جامعه ایرانی با اتکا به ریشه های هویتی خود و پایبندی به باورها و ارزش های دینی ،ملی و میهنی با تدبیر و توکل آن را طی نموده است.
صالحی افزود: بی تردید دوران حماسه ساز دفاع مقدس یکی از مقاطع حساس تاریخی است که با جسم و جان و آیین ما ایرانیان پیوندی ناگستنی دارد.
وی اضافه کرد: تئاتر لاله های سرخ یادآور جانفشانی و فداکاری های آذرستان اندیمشک قهرمان، در دفاع از کیان اسلامی ایران سرافراز و سرمایه ای معنوی پربهایی است که در انتقال هر چه بهتر مفاهیم والای دفاع مقدس به ویژه به نسل امروز نقش موثری ایفا می کند.
وزیر ارشاد در پایان این پیام عنوان کرد: با درود به مقام والای شهیدان هشت سال دفاع مقدس مراتب تقدیر خود را از دست اندکاران بیست وسومین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ ابراز نموده و از خداوند متعال تداوم توفیقات این عزیزان را مسألت دارم.
جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ از 6 تا 10 آذر 96 در اندیمشک برگزار می‌شود.
7164/6064
خبرنگار: عاطفه جوادی** انتشار: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.