به گزارش ایرنا، سردار پاسدار محمد تولایی عصر یکشنبه در مراسم شکوه و پایداری ( تجمع بسیجیان شهرستان ری) به مناسبت فرا رسیدن پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین گفت: نیروهای مردمی کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان، سوریه و یمن با الگو گیری از عمکرد بسیجیان ایران اسلامی توانستند دستاوردهای بزرگی در مبارزه با استکبار جهانی بدست آورند.
وی به پیش روی فتنه داعش تا کنار کاخ ریاست جمهوری سوریه و براندازی نظام این کشور اشاره کرد و عنوان داشت: مسئولان کشور سوریه با الگو برداری و استفاده از تجربه هشت سال دفاع مقدس ت.انستند در رویارویی با تکفیری ها و داعشی ها متحد و منسجم عمل کنند.
تولایی ادامه داد: گروه های مردمی سوریه با استفاده از تجربه بسیج و سپاه ایران، حاکمیت داعشی را از بین بردند که حتی خوشبینانه ترین افراد هم فکر می کردند این کار 30 سال زمان خواهد برد.
وی در ادامه اظهار داشت: فعالیت های بسیج فقط در کارهای امنیتی و نظامی خلاصه نمی شود، این نیروی مردمی کشور در عرصه های فرهنگی، اقتصادی، سازندگی و اجتماعی نیز دستاوردهای بزرگی بدست آورده است.
تولایی با بیان اینکه بسیج نماد مردم سالاری دینی در جامعه است، تصریح کرد: نهاد بسیج شجره طیبه ای است که امام خمینی (ره) با آینده نگری خاص خود برای کشور طراحی کرد و امروز به اعتراف بزرگترین مفسران سیاسی جهان، دشمنان نظام اسلامی به دلیل وجود بسیج هیچ کاری نمی توانند برعلیه این کشور انجام دهند.
مراسم شکوه و پایداری ( تجمع بسیجیان شهرستان ری) به مناسبت فرا رسیدن پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین عصر یکشنبه با حضور سردار تولایی معاون راهبردی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، طلوعی فرمانده سپاه ناحیه عبدالعظیم شهرستان ری و جمعی از فرماندهان نواحی و بسیجیان شهرستان ری در این شهرستان برگزار شد.
همچنین در آخر این برنامه از خانواده سه تن از شهدای مدافع حرم با اهدای لوح قدردانی به عمل آمد.
پنجم آذر سال 1358، توسط امام خمینی (ره) فرمان تاریخی تشکیل بسیج مستضعفان صادر شد.
3218/6003
خبرنگار: امیر جعفری - انتشار: روح اله صائب
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.