حمید محمدپور شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:پلاستیک پوششی برای چادرها،موکت،پتو و کنسرو از جمله اقلامی است که از ظهر امروز تاکنون بین سیل زدگان توزیع شده است.
وی با بیان اینکه وضعیت اسکان سیل زدگان در شرایط مطلوبی است افزود: توزیع اقلام امدادی بین سیل زدگان در روزهای آینده نیز ادامه دارد.
به گزارش ایرنا هفت خانوار عشایری ساکن در حوالی شهر صالح شهر نیز شب گذشته توسط بخشداری مرکزی،امدادگران جمعیت هلال احمر و امور عشایر شهرستان در یک باب مدرسه اسکان داده شدند.
تنها جاده ارتباطی روستاهای محمدی،دشت بزرگ و دهلران در بخش عقیلی با مرکز شهرستان گتوند نیز به علت بالا آمدن رودخانه فصلی قطع شده بود.
طبق گزارش اداره هواشناسی گتوند میزان بارندگی در روز چهارشنبه در این شهرستان 47.8میلیمتر ثبت شده است.
به گزارش ایرنا،در اثر بارندگی وتگرگ نسبتا شدید روزچهارشنبه در شهرستان گتوند خسارت زیادی به بخش کشاورزی،راه،ابنیه و پل ها در این شهرستان شده بود.
شهرستان گتوند با 74 هزار نفر جمعیت دارای دو بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهر گتوند ، صالح شهر ، ترکالکی ، سماله ، جنت مکان و نیز 45 روستا می باشد.
7467/6068
خبرنگار: باقرابراهیمی**انتشار:محمدعلی فریدپناه کانال خبری ایرنا خوزستان @ irnaahvaz برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.