علی خدری غریبوند روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:این خانوارهای عشایری در حوالی شهر صالح شهر ساکن بودند،که شب گذشته توسط بخشداری مرکزی، نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر و امور عشایر به محل امن اسکان داده شدند.
وی با بیان اینکه یک باب مدرسه برای اسکان این خانوارها به سامانه گرمایشی ، اقلام امدادی و دیگر امکانات مورد نیاز مجهز شد افزود:این خانوارها هم اکنون در شرایط مطلوبی قرار دارند.
حمید محمدپور رئیس جمعیت هلال احمر گتوند نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت:قرار است تا ظهر امروز اقلام امدادی شامل پتو،پلاستیک،بخاری و اقلام غذایی بین این سیل زدگان توزیع شود.
سجاد شاه حیدر رئیس اداره هواشناسی گتوند گفت:میزان بارندگی در روز چهارشنبه در گتوند 47.8میلیمتر ثبت شده است.
به گزارش ایرنا، بالا آمدن آب رودخانه فصلی چهارشنبه شب جاده دسترسی سه روستای محمدی،دشت بزرگ و دهلران از توابع بخش عقیلی گتوند را قطع کرد.
آبگرفتگی سه باب خانه در روستای محمدی،خسارت رسیدن به محل نگهداری دام و زیرآب رفتن بیش از یکصد هکتار از اراضی کشاورزی اطراف روستاهای دشت بزرگ ، محمدی و دهلران عقیلی از جمله خسارت وارد شده سیل در این بخش بود.
شهرستان گتوند با 74 هزار نفر جمعیت دارای دو بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهر گتوند ، صالح شهر ، ترکالکی ، سماله ، جنت مکان و نیز 45 روستا می باشد.
7467/6068 خبرنگار: باقرابراهیمی**انتشار:محمدعلی فریدپناه کانال خبری ایرنا خوزستان @ irnaahvaz برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.